Beantwoord

Lijn in gebruik door buurman

  • 2 April 2020
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

KPN monteur geeft  aan dat ónze ’lijn gebruikt is voor de buurman.

admin: eigen topic aangemaakt

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 14 April 2020, 11:11

Bekijk origineel

7 reacties

Badge +19

@BJG wil je een eigen topic aan maken en een duidelijke omschrijving van het probleem vermelden? Dan blijft het overzichtelijk en kunnen we daar reageren.

Hoi @BJG . Welkom op het forum.

Begrijp ik goed dat je nu zonder diensten zit? Kun je jouw profiel aanvullen en mij hier vervolgens een seintje geven? Alle info is welkom.

Ik heb het inmiddels aan gevuld, hoop dat jullie mij verder kunnen helpen….

Reputatie 7
Badge +24

Betreft het een nieuwe aansluiting? Is de aansluiting de afgelopen jaren niet gebruikt omdat u bijv. bij Ziggo zat?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @BJG. Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Wat vervelend dat je op dit moment zonder diensten zit. Ik zie in onze systemen dat er een monteurafspraak is ingepland voor 3 april, tussen 12:00 - 14:00 uur. Ik verwacht dat een monteur op afstand jouw verbinding gaat herstellen. We horen graag van je hoe dit afloopt. 

Reputatie 7
Badge +21

Heeft de monteur jouw verbinding kunnen herstellen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @BJG. Bedankt voor het achterlaten van jou gegevens. Wat vervelend dat je op dit moment zonder diensten zit. Ik zie in onze systemen dat er een monteurafspraak is ingepland voor 3 april, tussen 12:00 - 14:00 uur. Ik verwacht dat een monteur op afstand jouw verbinding gaat herstellen. We horen graag van je hoe dit afloopt. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat de monteur het probleem heeft kunnen verhelpen. Als ik toch nog iets voor je kan doen, dan hoor ik dat graag van je!

Reageer