Beantwoord

Maandelijks opzegbaar abonnement

  • 17 August 2020
  • 2 reacties
  • 2092 keer bekeken

Ik moest 3 EUR per maand betalen voor “maandelijks opzegbaar “ pakket.Dat is nu weggevallen in het overzicht .Aangezien ik overwinter in het zuiden wil ik die 55 EUR per maand in de winter we besparen. Maak ik hier een denkfout? Raymond 

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 August 2020, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @De pastorij ,

Je kunt via Mijn KPN kiezen voor maandelijks opzegbaar. Of als jouw contractperiode voorbij is, dan is jouw abonnement sowieso maandelijks opzegbaar.

Je kunt dan jouw abonnement opzeggen voordat het winter wordt. Maar als je dan na een half jaar weer teruggaat naar Nederland, dan moet je weer een heel nieuw abonnement afsluiten. Jouw huidige abonnement wordt dan niet in quarantaine gezet. Dit betekent bv ook dat jouw e-mailadressen niet meer werken.  

Dus of het handig is? Dat mag je zelf bepalen.

Wel zou je bv jouw TV-abonnement uit kunnen zetten zolang je in het buitenland bent. Daar bespaar je al geld mee.  

Reputatie 7
Badge +28

@De pastorij 

Is het zo duidelijk?

Ik vraag mij af of dat maandelijks opzegbaar voor jou nut heeft. Ik zou lekker overstappen op twee jaar, dat scheelt jou drie euro per maand. En als je nu ook in de winter TV eruit gooit, dan betaal je in de winter nog maar 42,50. Bij KPN Hussel kun je namelijk maandelijks jouw pakket wijzigen. 

 

(klik op afbeelding om te vergroten)