Beantwoord

Macbook geen auto Wifi connectie met Experia Wifi zonder herstarten

  • 10 March 2020
  • 2 reacties
  • 159 keer bekeken

We hebben een Experia box in de meterkast op de BG en op alle verdiepingen een Experia Wifi kastje bedraad met glasvezelkabel. ( 3 in totaal)

 

Mijn Macbook maakt alleen automatisch verbinding met de eerste verdieping. OP de overige verdiepingen moet ik eerst de Wifi Experia herstarten en mijn computer voordat hij de Wifi pakt. Met mijnpad en iPhone heb ik dit probleem niet. 

 

Het is heel onhandig, kan iemand helpen dit op te lossen? Veel dank!

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 19 March 2020, 13:54

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Coltrane615. Wat vervelend dat jouw Macbook niet automatisch een verbinding maakt op alle andere verdiepingen. Heb je al eens geprobeerd om alle netwerken uit de voorkeursnetwerken lijst te halen en daarna opnieuw toe te voegen? Aangezien het op andere apparaten wel blijft werken verwacht ik dat er ergens op jouw Macbook een instelling verkeerd staat. 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Coltrane615. Wat vervelend dat jouw Macbook niet automatisch een verbinding maakt op alle andere verdiepingen. Heb je al eens geprobeerd om alle netwerken uit de voorkeursnetwerken lijst te halen en daarna opnieuw toe te voegen? Aangezien het op andere apparaten wel blijft werken verwacht ik dat er ergens op jouw Macbook een instelling verkeerd staat. 

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels al een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. Als je onze hulp nog nodig hebt, dan horen we dat graag van je!

Reageer