Beantwoord

Machtiging van bewindvoerder om abonnement te verlengen

  • 8 August 2020
  • 10 reacties
  • 609 keer bekeken

Ik wil graag een andere mobiel uitkiezen voor me abonnement, en de bewindvoerder zou jullie een machteging sturen en wou weten of jullie het al binnen hebben. Ik sta in de BKR dus is op me moeder der naam en ze zit in bewindvoerder. Als het binnen is kan ik vandaag naar kpn winkel. Groetjes Waseem Ahmed.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 August 2020, 15:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Hallo @W. Ahmed , je kunt ook een mobiel uitzoeken die minder kost dan €250 dan heb je niets met de BKR te maken.

 

Dus ong. 10 euro per maand voor de toestel en ong. 21 euro abbonement kosten. Dus 31 per maand ongeveer. Gaan ze daarmee akkoord?

Dus ong. 10 euro per maand voor de toestel en ong. 21 euro abbonement kosten. Dus 31 per maand ongeveer. Gaan ze daarmee akkoord?

Hallo @W. Ahmed , dat moet je aan je bewindvoerder vragen.

 

Ik bedoel of BKR akkoord gaat, de bewindvoerder zegt niet meer dan 10 euro voor de toestel.

Allen ze moet kpn dat nog gaan emailen.

Ik bedoel of BKR akkoord gaat, de bewindvoerder zegt niet meer dan 10 euro voor de toestel.

Hallo @W. Ahmed  24 x 10 euro is 240 euro is minder dan 250 euro, dan heb je niets met de BKR te maken zoals ik reeds eerder schreef.

Maar wat is er mis met je huidige toestel?

 

Hoi @W. Ahmed . Welkom op het forum.

Als jouw moeder een bewindvoerder heeft zal alles via hem/haar moeten gaan. Het lijkt me het verstandigst als deze persoon namens jullie contact zoekt. 

Dat kan via de telefoon/chat (snelst) maar eventueel ook via het forum. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.

Me simkaarthouder is stuk erzit een kleine stuk nog erin dus ik kan geen andere simkaarthouder erin zetten en moet nu helemaal opengemaakt worden en dat is een dure grap.

Vervelend dat de simkaarthouder stuk is. Mijn advies is, als jij een verlenging wilt, om de bewindvoerder contact met ons te laten zoeken.