Beantwoord

MB's delen.

  • 3 October 2020
  • 11 reacties
  • 58 keer bekeken

Mijn zoon heeft een data only abonnement.

Het 0970 nr is zichtbaar in Mijn KPN maar het aanmelden lukt niet.

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 October 2020, 00:24

Bekijk origineel

11 reacties

Moet deze niet toevallig geactiveerd worden.

Hallo Jeroen,

Dank voor je reactie. Het nr is geactiveerd en is ook zichtbaar in Mijn KPN.

Bij het aanmelden voor mb's delen krijg ik de mededeling dat het aanmelden (nog) niet lukt.

Ik heb vandaag dat nieuwe 0970 nr geactiveerd.

Zou ik soms even moeten wachten tot morgen ?

Zet het apparaat waar deze simkaart in zit even uit en weer aan. Dit kan soms ook helpen. Maar kan je data delen met een data only simkaart?

 

 

Dat heeft KPN mij in een chat en telefonisch bevestigd. Anders had ik het echt niet gekocht.

Ik zie het staan.

Al één KPN abonnement op jouw adres? Kies dan nu voor een Sim Only abonnement, abonnement met telefoon, Mobiel Internet abonnement of Kids Sim abonnement en start gelijk met MB's delen. Handig! Als je kind, partner of huisgenoot MB's te kort komt aan het einde van de maand.

Ja, ik zal morgen eens contact met ze opnemen en hoop dat ze het op kunnen lossen.

Bedankt voor je reactie, Jeroen.

Apparatuur even uit en morgenochtend even testen. Als het niet werkt kan je ook bellen met 0800-0402 of laat je hier je gegevens achter in het profiel zodat KPN medewerkers mee kunnen kijken.

 

Ok, Ga ik morgenochtend proberen.

Voor nu welterusten.

Groeten, Dick

 

Slaap lekker.

Hallo Jeroen,

Ik wilde je toch even meedelen dat ik tijdens het aanmelden voor een chat met KPN opeens een mailtje kreeg dat mijn abo aangepast was. Gelijk geprobeerd en het is nu gelukt om Mb's te delen.

Blijkbaar gaat er wat tijd overheen en was ik te ongeduldig.

Groeten, Dick

 

Bedankt voor de terugkoppeling.

Reageer