Ik heb momenteel 1xkpn buitengebied icm zakelijk dsl. Nu is de situatie als volgt de verbinding wordt zowel zakelijk gebruikt door recreanten en er maken ook 3 huishoudens gebruik van op 1 adres. Gezien de hoeveelheid gebruikers is het gevolg dat alle gebruikers klachten hebben over de verbinding snelheid.
Is het mogelijk om voor de huishoudens aparte abonnementen af te sluiten op de dsl verbinding icm 4g? Dus de setup wordt dan 4 experiaboxen ivm 4g Op 1 adres.
Alvast bedankt.
Pat
Beantwoord
Meerdere 4g buitengebied op 1 adres
Beste antwoord door Erwin van KPN
Hoi @PatHardy . Dank voor de info. Op het adres wat je mij gegeven hebt zit je inderdaad aan de limiet van wat er mogelijk is. Ik kom er wel achter dat er nog ergens een is/ra punt lijkt te zijn. Dat kun je zelf ook controleren via deze website. Als je daar je postcode + huisnummer invult laat hij ook een alternatief adres zien. (toevoeging CAMP)
Ik ken de situatie bij jou niet, maar het systeem laat zien dat er dus nog ergens een aansluiting hoort te zitten. Voor zover ik kan zien is er op dat alternatieve adres geen KPN geleverd. Of er een andere provider op zit, kan ik helaas niet zien. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! 🙂
Bekijk origineelIk ken de situatie bij jou niet, maar het systeem laat zien dat er dus nog ergens een aansluiting hoort te zitten. Voor zover ik kan zien is er op dat alternatieve adres geen KPN geleverd. Of er een andere provider op zit, kan ik helaas niet zien. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! 🙂
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.