Beantwoord

Meerdere 4g buitengebied op 1 adres

  • 8 June 2019
  • 8 reacties
  • 124 keer bekeken

Badge
Ik heb momenteel 1xkpn buitengebied icm zakelijk dsl. Nu is de situatie als volgt de verbinding wordt zowel zakelijk gebruikt door recreanten en er maken ook 3 huishoudens gebruik van op 1 adres. Gezien de hoeveelheid gebruikers is het gevolg dat alle gebruikers klachten hebben over de verbinding snelheid.
Is het mogelijk om voor de huishoudens aparte abonnementen af te sluiten op de dsl verbinding icm 4g? Dus de setup wordt dan 4 experiaboxen ivm 4g Op 1 adres.

Alvast bedankt.

Pat
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 12 June 2019, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Bedoel je misschien extra 4G modems?
Hebben de huishoudens een eigen dsl lijn gezien het om 1 adres gaat vermoedelijk niet.
Wat is de DSL snelheid al is het via een switch mischien mogelijk 4 Experia's aan te sluiten is het maar de vraag of je dat moet willen.

Extra 4G modems aansluiten zal zover ik me er genoeg in heb verdiept eerder mogelijk zijn.

De huishoudens zouden daarvoor een virtueel adres moeten krijgen in het KPN klanten systeem.
Anders zal het lastig worden.
De mogelijkheid of onmogelijkheid zal een medewerker kunnen vertellen.
Badge
Wat ik begrepen heb is dat de 4g Modems alleen icm de experiabox werken vandaag de vraag met experiaboxen. De dsl snelheid is maximaal 13 mbit voordat we een 4g modem erbij kregen.
Is er een kpn moderator die hier antwoord op kan geven?
Alles wordt op volgorde van binnenkomst behandeld.

Ik heb dat ook zo gelezen op de pagina over Sneller Internet Buitengebied.
Elk huishouden zal daarom een abonnement moeten aanvragen dat kan alleen op afzonderlijke adressen.
Er zal in het bestel systeem een a b en c adres moeten komen.
Hoi, Pat. Welkom op het forum.
Een hele begrijpelijke wens maar ik moet je teleurstellen. Er kan helaas maar een abonnement op het adres geleverd worden.
Als je wilt kan ik jouw individuele situatie nog even controleren. Ik weet immers nog niet in wat voor pand jij woont. Soms zijn er meerdere aderparen aanwezig maar ik acht de kans klein, om eerlijk te zijn. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt? Dan ga ik het voor je uitzoeken.
Badge
Hi Erwin,

Bij deze een seintje. Het betreft een hoofdaansluiting bij onze receptie welke nu via een router bedraad naar 3 chalets gaat. Vandaar dat ik dacht aan ieder chalet een box met 4g aanvulling. Wanneer er de mogelijkheid komt om enkel 4g thuis onbeperkt te gebruiken is dat uiteraard de beste optie. Alvast bedankt voor je moeite.
Hoi @PatHardy . Dank voor de info. Op het adres wat je mij gegeven hebt zit je inderdaad aan de limiet van wat er mogelijk is. Ik kom er wel achter dat er nog ergens een is/ra punt lijkt te zijn. Dat kun je zelf ook controleren via deze website. Als je daar je postcode + huisnummer invult laat hij ook een alternatief adres zien. (toevoeging CAMP)
Ik ken de situatie bij jou niet, maar het systeem laat zien dat er dus nog ergens een aansluiting hoort te zitten. Voor zover ik kan zien is er op dat alternatieve adres geen KPN geleverd. Of er een andere provider op zit, kan ik helaas niet zien. Ik hoop dat je hier iets mee kunt! 🙂
Badge
Erwin enorm bedankt voor je moeite ik ga eens verder op onderzoek uit wat betreft het andere aansluitpunt.
Graag gedaan! Succes met de speurtocht! 😉 Mocht je in de toekomst nog andere vragen hebben weet je mij te vinden! 🙂