Beantwoord

Meerdere devices kunnen niet meer verbinden met wifi

  • 16 February 2021
  • 3 reacties
  • 87 keer bekeken

Hi, sinds kort kunnen onze telefoons, tablets en laptops geen verbinding meer maken met wifi via onze Experia V8. Een van onze Wifi extenders maakt wel gewoon nog verbinding met deze Experia V8. Meerdere malen gereset, het wachtwoord aangepast, maar alleen die ene wifi extender kan die verbinding nog maken. Met de kabel gaat het wel goed.

Nu wordt dus alles via die ene extender gedaan, maar dat is niet optimaal. Iemand tips hoe we weer gewoon kunnen verbinden direct met onze Experia?

Hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 20 February 2021, 16:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom, @JUVEOO, leuk dat je ons hebt gevonden. Via de Experia Box V8 zelf heb je dus geen verbinding meer, maar wel via de wifi versterker. Mag ik vragen welke versterk je gebruikt? Als je gebruik maakt van de Experia Wifi, dan is het namelijk zo dat de wifi op de Experia Box uitgezet wordt. Het klopt dan dus dat je alleen gebruik kunt maken van de wifi verbinding via de wifi versterker. Indien je een andere versterker gebruikt, dan hoor ik het graag.

Hoi Denise,

Mijn wifi versterker is van Netgear. Zowel de wifi versterker als mijn laptop kan direct verbinding maken, het is dus wel mogelijk. Maar op een of andere manier kan mijn laptop wel direct verbinden met de wifi en de mobiele telefoons en tablet niet meer (sinds 2 weken).

Reputatie 7
Badge +17

Dat is inderdaad wel bijzonder. Ik denk dat het kan helpen om jouw andere apparaten opnieuw te laten verbinden met het wifi netwerk. Zou je alle onthouden wifi netwerken eens willen vergeten. Hier vind je instructies voor iPhone & Android. Vervolgens kan je opnieuw met het wifi netwerk verbinden. Zorg ervoor dat je de ‘mobiele gegevens UIT’ hebt staan.