Beantwoord

Melding over retourneren Experia Box

  • 1 July 2021
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Hoi, 

 

De extra Mediabox is al geretourneerd, maar nu krijg ik weer de melding dat jullie niks hebben ontvangen. Zie hier het verzendbewijd. Gelieve deze af te melden.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 2 July 2021, 08:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @Anndboer, begrijp uit de afbeelding dat jouw apparatuur reeds retour is. Als jij jouw profiel zou willen voorzien van postcode en huisnummer ga ik het allemaal nu alsnog goed verwerken in onze administratie. Geef je mij even een seintje als je het profiel hebt ingevuld? 

Je moet het nu kunnen zien

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb nu voor je alsnog goed geregistreerd dat alle apparatuur retour is gestuurd.