Beantwoord

melding schadelijk bestand verwijdert oorzaak trojan.tr/dropper.msil.gen bij een juist bestand

  • 24 February 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Ik gebruik een softwarepakket van logisal om met de belastingdienst te communiceren (logipoort).

Het ging tot een paar dagen goed en nu krijg ik van KPN veilig de melding schadelijk bestand verwijdert oorzaak trojan.tr/dropper.msil.gen terwijl volgens de leverancier dit bestand juist is.

Kunt u hier naar kijken of zij gelijk hebben en het aan mijn kpn beveiliging ligt. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 26 February 2020, 15:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Dat is een lastige kwestie, @zobeemster . Ik begrijp dat KPN veilig een bestand heeft verwijderd waardoor die applicatie nu niet meer werkt?

Wat is de naam van dat bestand?

Reputatie 7
Badge +24

Werkt die logipoort software nu niet meer?

Hallo @zobeemster , in KPN Veilig wordt zo'n bestand in quarantaine geplaatst. Het is dus niet weg.

Je kunt het betreffende bestand als veilig aanmerken en uit de quarantaine halen, zodat het bestand weer mee doet.

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.Â