Beantwoord

MELDING: Uw breedband verbinding werkt niet.

  • 28 February 2020
  • 4 reacties
  • 6300 keer bekeken

Is hier aleen oplossing voor gevonden? Ik zit met hetzelfde probleem:

 

Uw breedband verbinding werkt niet.

Controleer alstublieft de DSL en Ethernet kabels of de 3G/4G dongle.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 March 2020, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Welkom @jaapveenstra 

Dat klinkt niet goed,wil je snel geholpen worden,dan 

beter bellen naar 0800 0402 (gratis)
Of chatten via de LiveChat functie

 

 

Hoi @jaapveenstra . Welkom op het forum.

Dat is een vervelende situatie. Je had je profiel al ingevuld en daarom kon ik alvast een meting doen. Het lijkt er op dat jouw omgeving door een storing getroffen is. Je bent niet de enige.

We zijn druk bezig dit te herstellen. Ik kan je helaas nog niet vertellen wanneer het is opgelost. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @jaapveenstra, ik zie inmiddels dat de verwachte oplostijd op morgen staat. Inhoudelijk heb ik helaas niet méér informatie, maar hopelijk werkt alles morgen weer naar behoren. Excuses voor het ongemak!

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat het is opgelost. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.