Vraag

Mifi en tv kijken via kpn huis abonnement op de camping

  • 16 February 2021
  • 3 reacties
  • 2233 keer bekeken

Op de camping is er geen toegang tot internet, nu wil ik met een  kpn abonnement een mifi router instellen als WiFi netwerk.

aan de router is ook een lan uitgang, zou ik dan hieraan het kpn tv kastje kunnen aansluiten en via het huisabonnement waar ik voor twee kastjes betaal op de camping tv ontvangst mogelijk kunnen maken.

en nee ik wil geen digitenne


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Welkom op ons forum @Boy. Van loo 

Slimme gedachte inderdaad, maar dat gaat helaas niet werken. Interactieve televisie heeft altijd een modem nodig die is aangesloten op het fysieke netwerk bij jou thuis. Een mifi router op de camping gaat hierin dus niet werken.
Als je geen digitenne wilt dan is de enige andere mogelijkheid om ITV-online te gebruiken. Deze kun je via een mobiel of tablet streamen naar een Chromecast.

Als er verder nog iets is wat ik voor je kan doen verneem ik dat graag!

Dank voor je helder antwoord, dan gaan we streamen via de chromecast. Heb je nog een advies mbt de mifi router ?

alvast dank

Reputatie 6
Badge +10

Ligt eraan of je vaak op de camping vertoefd of sporadisch. Is het sporadisch dan zou je voor een wat lichtere variant kunnen gaan. Is de camping toch een favoriete plek om te vertoeven (wat ik mij heel goed kan voorstellen, niets heerlijkers dan in de zomer heerlijk over de camping te strollen :smiley: ) dan zou je voor een duurdere, meer luxe variant kunnen gaan.

Persoonlijke ervaring heb ik niet met een mifi router, maar heb wel een zoekopdracht gedaan voor je gedaan op mifi routers mifi routers
Bekijk wat reviews, check tweakers voor gebruikerservaringen van specifieke modellen en sla je slag!

Mocht er nog meer zijn wat ik voor je kan doen, laat het maar weten!