Mijn Experia Box V8 valt regelmatig uit

  • 6 October 2021
  • 13 reacties
  • 93 keer bekeken

Beste,

 

wij hebben nog een experia v8 box, die de laatste tijd wat onbetrouwbaar is geworden, veel uitval en nu lijkt ook de stroomvoorziening regelmatig weg te vallen. Is het mogelijk een nieuwere versie van de box te ontvangen?

 

met vriendelijke groet


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hallo @Biek68 ,

dat kan,U kunt bijvoorbeeld 0800-0402 bellen.Vraag dan vooral naar de v10 (zonder a),Die is door veel forumgebruikers als beste bestempeld.De box 12 en v10a zou ik liever niet nemen!U denkt misschien dat nieuw het beste is maar dat is niet altijd zo!

@martijn197108 

 

dank je ga ik doen!

groet berdieke 

ok,laat maar weten of het gelukt is!

Reputatie 7

Welkom op het forum @Biek68, zoals je het beschrijft klinkt het inderdaad alsof er even naar gekeken moet worden. Is dat inmiddels gelukt via het telefoonnummer wat Martijn noemde? 

Nee helaas niet, is het mogelijk dat jullie een nieuwe box opsturen?

groet berdieke

Je kan de wifi manager proberen,dan moet je bij woonruimte 60m2 en 1 verdieping aankruisen,dan krijg je als het goed is een nieuwe 

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm

@ martijn197108

Gedaan, krijg nieuwe box opgestuurd, ben benieuwd.

bedankt voor de moeite

Mooi!Laat maar weten!

Reputatie 7

Goed om te lezen dat er met hulp van Martijn een vervangend modem naar je onderweg is! Ik wacht je bevindingen daarmee ook af.

@Jasper @martijn197108 

 

inmiddels nieuwe box aangesloten en alles werkt perfect! Erg fijn.

 

wel een puntje van aandacht voor kpn. De oude box inleveren voordat je de nieuwe ontvangt is op zn zachts gezegd niet erg klant vriendelijk. Betekent dat je een aantal uren zonder wifi en telefoon zit en dat is in sommige gevallen ( ik heb een psychologiepraktijk) toch niet erg handig 

hallo @Biek68 ,welke experia box heb je ontvangen?Ik snap je klacht over het inleveren maar dit is om te voorkomen dat mensen de oude experia box houden.Al zullen veel mensen het netjes terugsturen verkopen sommigen het bijvoorbeeld op marktplaats,dat is niet de bedoeling.De goede mensen lijden dus helaas onder de slechte:(.

Reputatie 7

Dat is goed om te lezen @Biek68, fijn dat het daarmee weer goed werkt! Het direct omruilen van de Experia Box is bewust zoals Martijn al noemt. Als een modem defect blijkt te zijn wordt die of gerepareerd of zal die afgevoerd worden zodat het modem en de onderdelen niet in het milieu terecht komen.