Beantwoord

Mijn experiabox v10a wifi valt steeds weg

  • 12 March 2021
  • 8 reacties
  • 1084 keer bekeken

Sinds ongeveer een jaar heb ik experiabox v10a met een experia wifiversterker. Dat heeft goed gewerkt totdat ik recent de ssid en wachtwoord heb gewijzigd. Vanaf dat moment steeds problemen. Eerst oude en nieuwe ssid door elkaar. Uiteindelijk met hulp KPN dat probleem opgelost. Maar nu valt de wifi steeds weg. Ook tel hulp van KPN helpt niet. Alles gereset. Helpt niet. Getest met alleen experiabox. Helpt niet. Getest met alleen 2.4 en daarna alleen 5 Ghz. Helpt niet. Beide radio's op experiabox uitgezet en alleen op experia wifi versterker. Helpt niet.

Fijn, nu we thuiswerken en -studeren heb ik geen wifi meer. 

Wie kan me helpen?

 

icon

Beste antwoord door GRwW 13 March 2021, 11:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Badge +19

Is de experia wifi met een kabel aangesloten op de experiabox? Gebruikt u dit soort dingen? 

 

Bedankt voor de snelle reactie.

De experia wifi is bekabeld aangesloten op de experiabox.

Ik gebruik een DVS1200 zoals op de foto om een tvbox (KPN) aan te sluiten. Dit is al vanaf dag 1 en heeft eerder niet voor problemen gezorgd.

Badge +19

En toch zijn dat vaak grote brokkenmakers voor het netwerk. Het forum staat er vol mee. Het eerste advies is om te gaan testen zonder de draadloze verbindingsets.  Dus allemaal verwijderen ook degene bij de experiabox.  Dan de experiabox en de experia wifi resetten en opnieuw installeren.  Probeer het dan weet je of dat in dit geval ook de oorzaak is.

ok, ga poging wagen

 

Badge +19

Laat even weten hoe het afloopt.

dat wordt morgen, maar ik laat het zeker weten

Joep bedankt voor de tip. Mijn wifi werkt weer stabiel en op hoge snelheid. Ik ga later wel de tv weer aansluiten.

Badge +19

Ohh wat goed. Fijn dat het gelukt is. Graag gedaan!!