Beantwoord

Mijn verbinding valt elke avond een paar keer weg

  • 7 March 2024
  • 3 reacties
  • 9 keer bekeken

Terugkijken van bv het NOS journaal geeft bij mij vaak ook een wazig beeld. Netflix of live-tv via hetzelfde kastje gaat goed. En ja de kabels zijn gecontroleerd, vervangen, modem gereset, kastje gereboot en de snelheid van mijn internet is op het moment van de storing prima. Maar geen verbetering. Oorzaak zit ergens in de config van KPN toch doet de hulp die je krijgt vermoeden dat ik, als klant, iets fout doe of fout heb aangesloten (TV is een paar maanden terug door KPN monteur aangesloten). 
…. en het vervelende is dat de storing na verloop weer weg is ….  en weer terug komt. 
 

ik hoop dat ik hier snel hoor dat mijn probleem is herkend en wordt erkend als een systeemfout van KPN en dat het probleem voor alle klanten wordt opgelost. 

Ik ben overigens overgestapt van de coax aanbieder naar KPN omdat deze vaak uitviel (kabelbreuk in de wijk). Maar bij deze aanbieder werd mij niet wijsgemaakt dat ik iets fout zou doen of zou moeten controleren in mijn configuratie.
Zonder verbetering van de kwaliteit krijgt mijn vorige aanbieder toch weer een tweede kans die twee tientjes meer zijn me het waard. 

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

 

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 24 April 2024, 18:39

Bekijk origineel

3 reacties

Kijk je terug via npo gemist of via de kpn gids, als je zegt dat live tv ok is ligt het niet aan het kastje, je kan bij kpn ook voor opnemen kiezen mits dat in je abbo zit, schakelen naar sdr verricht wonderen voor de beeld kwaliteit.

Het was inderdaad via De KPN gids. Via de NPO app streamen via het gaat prima. Dus het ligt niet aan mijn kastje maar aan de streamingdienst ergo KPN…

we leren langzaam maar zeker leven met het euvel. TV en internetverbinding liggen er iedere avond meerdere malen uit telkens een paar minuten. Ik heb echt spijt van mijn overstap. 
 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Mauriceklant,

Ik heb je even een eigen topic gegeven omdat hier toch wel wat anders speelt dan in het topic waar je oorspronkelijk gereageerd hebt.

Als je internet en tv elke avond meerdere keren uitvallen, is dat toch wel foute boel. Ik wil je dan ook aanraden om hierover te bellen met onze telefonische klantenservice via 0800 - 0402. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten!

Reageer