Beantwoord

Mijn wifi vesterker lampje brand geel

  • 21 August 2020
  • 6 reacties
  • 13880 keer bekeken

Hoe krijg ik dit weer naar groen? Kan nergens een handleiding of online hulp vinden

icon

Beste antwoord door Tirso 3 October 2020, 10:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Tirso, welkom op het forum! Allereerst ben ik benieuwd welke wifi versterker je precies gebruikt. Je mag hier ook een foto van sturen als je dit makkelijker vindt. 🙂 Daarnaast hoor ik dan ook graag hoe deze aangesloten is. Bekabeld op de Experia Box, via de wifi (indien mogelijk) of via een ander apparaat? 

HI Sanne, Ik gebruik de ronde wifi booosters. een is direct op de experia box verbonden , en de andere staat in een andere ruimte. Het is deze laatste die een geel lapmje heeft.

 

Reputatie 7
Badge +17

Helder, dankjewel! Geel is geen kleur die tussen de mogelijkheden van dit lampje staat, is het wellicht oranje? Zo ja, dan betekent dit dat er een slechte WiFi verbinding tussen twee SuperWifi punten onderling is. Verplaats de draadloos verbonden versterker dichterbij het andere SuperWifi punt, wordt hij dan groen? Je kunt ook de KPN Thuis app gebruiken voor het helpen bij het installeren van deze punten of deze pagina. Lukt het hiermee? Ik hoor het graag! 

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad, dus ik hoop dat het lampje groen brandt nu. Zo niet, laat het gerust weten!

Hi Sanne. Het was puzzelen met een nieuwe positie voor de 2de booster. Maar nu is ie wel groen. Het enisget wat help is gewoon contsant van plek veranderen totdat het lampje structureel groen blijft branden

 

Reputatie 7
Badge +17

Top! Fijn dat je het uiteindelijk toch uitgepuzzeld hebt en bedankt voor het delen!Â