Beantwoord

MijnKPN geeft de melding dat ik niet ben verbonden met het internet van KPN

  • 17 October 2023
  • 1 reactie
  • 62 keer bekeken

Na het bericht dat mijn abonnement verlopen is op de Kpnveilig app actie ondernomen waarna je uiteindelijk op mjnkpn terechtkomt. Na inloggen etc. de volgende mededeling : Je bent niet verbonden met je KPN internet aansluiting. Wifi, inderdaad niet van de allerbeste kwaliteit, maar toch alle sites kunnen bezocht worden, email werkt, dus je mag aannemen dat er verbinding is. Ik kom niet verder dan deze mededeling. Iemand een idee ?

icon

Beste antwoord door XS4-Arjan 17 October 2023, 15:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Frustrated user , welkom op het KPN forum waar klanten elkaar helpen.

Als je deze mededeling krijgt, ben je of met een ander wifi-netwerk verbonden (buren wellicht?) of je wifi is zo slecht dat je telefoon automatisch 4G erbij aanzet (is een setting in je telefoon).

Kan je eens proberen om dichter bij je router te gaan staan zodat de wifi wat beter wordt? Wat zegt de wifi manager van KPN, heb je die al eens uitgeprobeerd?