Beantwoord

Mobiel abonnement vraag en trage iTV ontvanger

  • 11 April 2019
  • 4 reacties
  • 75 keer bekeken

Badge
Hallo
Ik heb mobiel KPN dat zit zegmaar bij het pakket van KPN in en ik ben best snel door mijn 2gb heen maar mijn kamerraad heeft precies hetzelfde pakket maar met 20gb meer erbij terwijl wij dezelfde prijs voor het pakket betalen hoe kan dat ? en 2de vraag is wanneer word de oude TV ontvanger venieuwd naar een nieuwe?


Gr Jelle
icon

Beste antwoord door Alex van KPN 12 April 2019, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo @Jelle de haan welkom.

Er zijn heel veel soorten abonnementen, deze kan je hier vinden: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement.htm . Deze kan je altijd combineren met je KPN abonnement voor tv/internet.

Alle tuners werken met dezelfde software en worden regelmatig vernieuwd, alleen zijn tuners die al wat langer meegaan verouderd en kunnen wat trager worden . Is dat het geval dan kan je KPN vragen of ze de tuner willen omruilen. @Erik_
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Jelle, welkom hier.

Hallo
Ik heb mobiel KPN dat zit zegmaar bij het pakket van KPN in en ik ben best snel door mijn 2gb heen maar mijn kamerraad heeft precies hetzelfde pakket maar met 20gb meer erbij terwijl wij dezelfde prijs voor het pakket betalen hoe kan dat ?


Giant zegt dit goed, er zijn verschillende abonnementen en vooral belangrijk is wanneer dit is afgesloten. Daarnaast krijg je ook voordelen wanneer er meerdere producten worden afgenomen. Als je thuis ook internet van ons hebt wordt je bundel van je mobiel verdubbeled en krijg je een extra korting van € 5.- per maand. Kan zijn dat je kameraad dit heeft.

En 2de vraag is wanneer word de oude TV ontvanger venieuwd naar een nieuwe?


Ook dit kijk ik graag voor je na. Ervaar je problemen met je huidige ontvanger? Zo ja, welke precies?

Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?
Badge
hoi alex

ik heb mijn profiel ingevuld met de gegevens
van mijn moeder want die betaald er voor!

ik hoor van U

groet Jelle
Reputatie 7
Badge +24
Ik kan je daar niet op vinden raar genoeg. Zuu je het 06 nummer ook ergens in je profiel willen invullen?