Beantwoord

Mobiele data en Internet storing

  • 13 June 2022
  • 1 reactie
  • 31 keer bekeken

Momenteel ligt in mijn postcodegebied in Amersfoort vanaf 9 uur vanochtend internet eruit. Dit duurt nog tot 17.00 uur, volgens KPN. Mijn niet erg originele suggestie is om gedurende de storing mijn mobiele data gebruik op mijn telefoon (ook KPN) niet te registreren als service aan de klant. Nu loopt het gebruik noodgedwongen mijn bundelgrootte uit.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 13 June 2022, 16:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20

Hai @NStr8t, welkom op ons forum!
Opzich een goede suggestie! We hebben nu al wel een noodbundel die we aan kunnen bieden bij een storing als deze, zo heb je in ieder geval nog internet tijdens een storing als deze.

Heb je hierover al contact gehad met mijn collega's op 0800-0402? Die kunnen dit voor je regelen!