Beantwoord

modem aangesloten maar geen internet

  • 24 January 2021
  • 5 reacties
  • 609 keer bekeken

Goededag,

 

Ik heb een internet abonnement bij KPN.Ik heb nu de modem geinstalleerd en de lampjes branden.Behalve tv, want ik heb nog geen televisie, maar lampje internet/wifi en power doen het.Helaas, is er geen internet.Ik heb 2 keer de klantenservice gebeld.Modem meerdere keren gereset en uit gedaan en na 30 min weer aangezet.Helaas, werkt het nog steeds niet.Kan iemand mij verder helpen?

 

Alvast dank.

 

Fotos voeg ik toe.

 

icon

Beste antwoord door ACD30 26 January 2021, 11:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Ik heb onlangs internet aansluiting aangesloten in mijn appartement.De modem is verbonden en de lampjes branden, maar de wifi werkt niet op mijn laptop en andere apparaten.Ik heb meerdere keren gereset en modem aan en uit gezet.Helaas, niet verholpen.

 

Wat kan ik nu doen?

 

Groet

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @ACD30, bedankt voor je bericht! Zo te zien heb je alles goed aangesloten. Heb je via een bekabelde verbinding en/of via de Wifi geen internetverbinding? Kun je dat eens uittesten: of het via een bekabelde verbinding wel of niet werkt? Werkt het via de wifi niet, dan kan het zijn dat je Wifi 6 moet uitschakelen in het modem. Je leest in het topic Laptop verbindt niet met wifi 6 hoe je dat kunt doen. Ik ben benieuwd: geef je hier een update?

Reputatie 7
Badge +20

Kan je onze hulp nog gebruiken @ACD30 of is alles inmiddels in orde? Hoor het graag!

Helaas is het niet gelukt. Ook de wifi op mijn telefoon werkt niet. Inmiddels contact gehad en er komt een monteur langs a.s vrijdag. 

 

Bedankt voor jullie reactie. 

Reputatie 7
Badge +20

Jammer, maar wel fijn dat er inmiddels een monteur aan is gestuurd! Bedankt voor je update :slight_smile: