Beantwoord

Modem defect

  • 8 April 2019
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Beste Mensen,

Omdat ons oude modem is 'overleden' moet ik een nieuwe bestelling; waar kan dit?

Bij voorbaat dank voor het antwoord.

Hartelijke groet,

Nederlandse Tuinenstichting

*Admin: titel van je bericht aangevuld ter verduidelijking
icon

Beste antwoord door Clvgt 8 April 2019, 10:44

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Dat kan door te bellen met: 0800-0402 voor particuliere klanten en 0800-0403 voor Zakelijke klanten.
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Aarde75land. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice? Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!
Inmiddels geregeld!
Reputatie 7
Badge +21
Goed om te lezen dat het inmiddels geregeld is. ☺️

Reageer