Beantwoord

Modem defect

  • 28 December 2020
  • 2 reacties
  • 141 keer bekeken

Badge

Goede avond,

 

Mijn modem is defect.

Van de 3 ethernet aansluitingen werkt er maar 1

ook kan ik niet inloggen op de modem

Kunnen jullie ASAP een nieuwe modem opsturen dit is nu al de 2de keer dat ik een defecte modem in 2 maanden

icon

Beste antwoord door Shyrin van KPN 30 December 2020, 09:01

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hi @DaavidV! Wat balen dat jouw modem in korte tijd alweer defect is. Je had je gegevens al ingevuld in jouw profiel, zo heb ik kunnen achterhalen dat je al contact hebt gehad met onze telefonische klantenservice en er een nieuw modem onderweg is: fijn! Laat je het weten wanneer je weer up and running bent?

Reputatie 7
Badge +16

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat alles weer goed loopt. Anders weet je ons te vinden!