Beantwoord

Modem geeft hoge pieptoon

  • 18 May 2020
  • 20 reacties
  • 1214 keer bekeken

Modum heeft een hoge pieptoon 

 

Admin: titel aangepast i.v.m. volledigheid en topic verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 26 May 2020, 13:57

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

20 reacties

Hallo @Kees van der meer , welk merk/type(nummer) modem heb je?

Haal de modem eens minimaal 2 minuten van de stroom af en herstart de modem dan weer.

Ook een eventuele fabrieksreset kan soms helpen.

Nog niet goed? Dan is de modem defect en kun je bellen of chatten voor een ander modem.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Kees van der meer 

Ik gok dat je nog een Experia Box v7 hebt. Deze ZXV10 H220N kent regelmatig voorkomende klachten zoals “wordt erg warm”, “kast verkleurt geel/bruin”, “geeft hoog piepgeluid” en “wifi slecht/valt uit”. Gelukkig wordt dit modem standaard altijd omgeruild. Heb je een v7, bel dan KPN via 0800 0402 en als het goed is heb je over een paar dagen een nieuw modem.

Reputatie 7

Hoi @Kees van der meer, welkom bij ons op het forum! Jan en Ruud hebben je zo te zien al reacties gegeven met opties. Is het daarmee gelukt om de pieptoon kwijt te raken?

Als het niet gelukt is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven, dan kan ik met je meekijken.

Reputatie 7

Hoi @Kees van der meer, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het nog gelukt via een andere weg? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Het piep geluid blijft modum is al een jaar of 9.10 zoveel verstand heb ik er ook niet van. 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Kees van der meer 

Zoals @Jasper al vroeg: kan je jouw forumprofiel volledig invullen en een seintje geven.

Dan kan hij meekijken en krijg je mogelijk heel snel een nieuw modem.

Volgens mij ingevuld nummertjes weet ik niet. 

Reputatie 7

Dat is geen probleem @Kees van der meer, met de gegevens die er nu staan kan ik het abonnement ook vinden :slight_smile:

Ik heb geprobeerd om van afstand te kijken welk type modem je van ons hebt, maar ik kan geen contact krijgen met het modem. Zou je er een foto van kunnen plaatsen, zodat we dat kunnen zien?

als goed is foto gestuurd 

Reputatie 7

Ik heb niets gezien, maar ik weet ook niet waar je het heen hebt gestuurd. Je kunt de foto het makkelijkste toevoegen aan je reactie hier op het forum, dat kan je doen met dit knopje: 

 

Reputatie 7
Badge +24

Het piep geluid blijft modum is al een jaar of 9.10 zoveel verstand heb ik er ook niet van. 

Experiabox v7:

Bij de latere Experiaboxen staat het er gewoon op:

 

 

Reputatie 7
Badge +24

De v7 dus. Deze is al wat ouder en word volgens mij gemakkelijk omgeruild door KPN zodra er klachten over komen. Ik denk dat die al wel wat ouder is dan 9 of 10 jaar.

Als jullie het zeggen geloof het wel 

Reputatie 7
Badge +21

Aha, inderdaad een Experia Box v7, inclusief de geel verkleurde behuizing :wink:. Nog één van de bekende klachten. 

Reputatie 7
Badge +24

Aha, inderdaad een Experia Box v7, inclusief de geel verkleurde behuizing :wink:. Nog één van de bekende klachten. 

Dit valt toch wel mee met dat "geel"? Jou smiley is pas geel 😉

Hoe kunnen we het oplossen 

Reputatie 7
Badge +24

Hoe kunnen we het oplossen 

Ff wachten tot een KPN medewerker hier reageert. En zorgen dat je forumprofiel voorzien is van je persoonlijke gegevens.

Reputatie 7

Dat is een V7 inderdaad, die kunnen we daarvoor vervangen. Dat hebben we voor je in gang gezet, en ik stuur je een privébericht met de details daarover.

Laat je hieronder weten hoe het gaat als je modems hebt omgeruild en aangesloten?

Reputatie 7

Hoi @Kees van der meer, ik zag je privébericht dat je het modem hebt opgehaald en aangesloten. Goed om te lezen dat het daarmee verholpen is en alles nu goed werkt! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag.