Beantwoord

Modem piept

  • 26 July 2020
  • 11 reacties
  • 123 keer bekeken

Hallo, ik heb de Experiabox ZXV10 H220N. Sinds onze verhuizing hangt deze op een zichtbare plek in de huiskamer, maar de buitenkant is zwaar vergeeld. De laatste 2 maanden moeten we hem geregeld resetten. En sinds enkele weken komt er een irritante piep uit. 

Kortom, ik denk dat deze modem aan vervanging toe is. Is het mogelijk dat u ons een nieuw modem stuurt?

Bij voorbaat dank.

 

Vriendelijke groet,

Paul van Dijk

icon

Beste antwoord door Chrizziey 26 July 2020, 11:59

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @PvDijk,

Bekend probleem, wordt actief omgeruild. Vul even je forumprofiel in met je gegevens en geef hier even een seintje als je dit gedaan hebt. 

Dag Chris,

Dank je voor je enorm snelle reactie. Mijn profiel heb ik ingevuld.

Groet, Paul

Badge +19

Er is ook nog een snellere oplossing.  Bel 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je dat het modem piept en helemaal is verkleurd. Dan heb je dinsdag een nieuwe.

Reputatie 7
Badge +16

Ga je dat doen @PvDijk? Anders kan ik ook hier je topic onder de aandacht brengen. 

Als dat het snelst gaat doe ik dat wel op die manier, Chris. Ik bel wel even. Dank jullie!

Reputatie 7
Badge +16

Als dat het snelst gaat doe ik dat wel op die manier, Chris. Ik bel wel even. Dank jullie!

Helemaal goed! Geen probleem. :).

Reputatie 7
Badge +21

Hi @PvDijk, welkom op het Forum! Ik zag jouw topic voorbij komen en dacht hier reageer ik even snel op. Want een piepend modem zou ik zelf ook zwaar irritant vinden! Ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad, is het nieuwe modem al onderweg? :blush:  Als ik nog ergens bij kan helpen dan hoor ik het wel!

Dag Susan, dank je.

Ik heb gebeld en kreeg het verzoek om het modem eerst te resetten. Dat heb ik net gedaan, maar zonder resultaat. 

Opmerkelijk is dat de code van het modem ZXV10 lijkt te verwijzen naar het V10 modem, maar conform de plaatjes is het een V7 modem.

Ik bel nog wel even.

groet, Paul 

Geregeld, een nieuw modem is onderweg 😀

Reputatie 7
Badge +16

Opmerkelijk is dat de code van het modem ZXV10 lijkt te verwijzen naar het V10 modem, maar conform de plaatjes is het een V7 modem.

Mooi dat het geregeld is. Al vind ik het wel vreemd dat een klantenservice niet even verder doordenkt dat dit geen v10 kan zijn. H220n is al jaren een v7 en nooit anders geweest. De v9 is een H368n en de v10 is de H369a. Dus die hele vlag gaat niet op. 

Reputatie 7
Badge +21

Fijn dat de nieuwe Experia Box onderweg is @PvDijk!

Reageer