Beantwoord

Modem/router en tv kastjes kapot ivm klap van 400 volt

  • 6 February 2022
  • 5 reacties
  • 106 keer bekeken

Een elektromonteur werkte gisteren aan een nieuwe meterkast, waarbij een voltage van 400 volt alle adapters, laders en tv / internet apparatuur heeft geraakt. Ik krijg geen storingsdienst of helpdesk van kpn aan de lijn, moet morgen dringend thuiswerken, idem mijn vrouw.  Hoe krijg ik contact met kpn?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 6 February 2022, 14:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Rob, welkom hier. 

Wat een pech dit, heeft de rest van je apparatuur het wel overleefd? 

De telefonische ingang hoor je voor dit soort zaken ook vandaag te kunnen bereiken via het nummer 0800 0402. Lukt dit niet?  

Zeker een ‘beun de haas’ aan het werk geweest, want reguliere installateurs werken niet op zaterdag, behalve in uiterste noodgevallen en dat is het vervangen van een meterkast zeker niet.

Maar desondanks is het wel pech hebben.:disappointed_relieved:

 

Zou aan een interne fout van een nieuwe tussenmeter hebben gelegen.  Monteur is gewoon gecertificeerd,  met offerte en factuur.  Kpn Monteur komt morgenochtend,  bedankt voor het telefoonnummer. 

 

Hoi Rob, welkom hier. 

Wat een pech dit, heeft de rest van je apparatuur het wel overleefd? 

De telefonische ingang hoor je voor dit soort zaken ook vandaag te kunnen bereiken via het nummer 0800 0402. Lukt dit niet?  

Gelektrische, bedankt.  Verder lijkt geen apparatuur kapot.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi Rob, welkom hier. 

Wat een pech dit, heeft de rest van je apparatuur het wel overleefd? 

De telefonische ingang hoor je voor dit soort zaken ook vandaag te kunnen bereiken via het nummer 0800 0402. Lukt dit niet?  

Gelektrische, bedankt.  Verder lijkt geen apparatuur kapot.

Fijn om te horen, ik hoop dat morgen alles weer goed werkt. :relaxed: