Beantwoord

Modem vervangen. Netwerknaam hetzelfde gebleven?

  • 22 november 2019
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Help. Onze buurvrouw heeft een nieuwe modem van jullie gekregen, maar nu kan ik die naam op geen enkel apparaat vinden.

De oude naam komt wel in alle lijstjes voor, maar ik zie de nieuwe niet. 

Wat doe ik fout?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Hoopvol 22 november 2019, 17:20

@Leugmacher probeer in te loggen op het “oude” netwerk met het bijbehorende wachtwoord. Het kan zijn dat de naam van het oude netwerk is opgeslagen door KPN. Dit maakt het voor klanten makkelijker om hun modem te vervangen zonder alles opnieuw te moeten instellen.

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7

@Leugmacher probeer in te loggen op het “oude” netwerk met het bijbehorende wachtwoord. Het kan zijn dat de naam van het oude netwerk is opgeslagen door KPN. Dit maakt het voor klanten makkelijker om hun modem te vervangen zonder alles opnieuw te moeten instellen.

Ok, dus proberen in te loggen met "oude" netwerk naam,

maar dan wel met het nieuwe wachtwoord? of is die dan ook gelijk gebleven?

 

 

Reputatie 5
Badge +7

Ja, ook met het oude wachtwoord. Die zou ook gelijk gebleven moeten zijn.

Top, ga ik dat zo proberen.

Was misschien wel handig geweest als ze dat even hadden gemeld, maar goed.

 

Super bedankt voor mij. Goed weekend.

Reputatie 5
Badge +7

@Leugmacher is het inmiddels gelukt? 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Leugmacher Ik zie dat @Hoopvol al een heel duidelijk antwoord heeft gegeven. De namen blijven inderdaad hetzelfde. Is het gelukt, inmiddels? 

Gelukt.

 

Netwerknaam was idd de oude, maar wel met het nieuwe wachtwoord. Tip voor de KPN doe er even een begeleidend briefje bij. Zeker voor meten op leeftijd is hier anders niet uit te komen.

Maar ze kan weer het net op, en TV kijken en bellen, dus alles is goed gekomen.

Sorry voor mijn later reactie.

Groeten van Eric.

 

 

Reageer