Vraag

Modem wekelijks opnieuw opstarten/resetten. Wat is wijsheid?

  • 9 April 2021
  • 8 reacties
  • 352 keer bekeken

Beste,

 

Ook ik ervaar al een geruime tijd uitval van de Experiabox, even de router uitzetten en daarna weer aan verhelpt het probleem (tijdelijk).
Zojuist heb ik de router een harde reset gegeven, daar ik lees dat dit wel eens zou kunnen helpen. Ik heb in het verleden al meerdere dingen geprobeerd, een harde reset zal daar vast bij tussen zitten. Maar goed ik geef het 'beestje’ het voordeel van de twijfel.

Ik houd vanaf maart bij hoe vaak de router is uitgevallen met daarbij de tijden (teller staat tot en met vandaag op 7x). Mocht de Experiabox nu weer uitvallen wat is dan wijsheid? Even bellen met de klantenservice of volstaat een bericht hier op het forum?

 

Groet,

Ronan.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hallo, ik zou contact met de klantenservice opnemen. Ik heb Inmiddels een nieuw modem ontvangen, de Experia V10. Succes 👍

Dank voor uw reactie!

Ik wacht nog even af, mocht die weer uitvallen dan ga ik contact opnemen met de klantenservice.

Badge +19

Welk type modem heb je nu?

Beste Joep1965,

Het type modem dat ik nu heb is een Experiabox V8.

Groet,

Ronan.

Zojuist is toch het internet weer uitgevallen.

Harde reset heeft niet geholpen, na het weekend toch maar even klantenservice opbellen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @Ronan1990! Heeft de klantenservice je kunnen helpen? Laat het vooral weten als wij hier nog met je mee kunnen denken:blush:

Dag Lisa,

Maandag heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. 

Vandaag heb ik bericht gehad dat de nieuwe router klaar ligt om op te halen!

Hopelijk verhelpt dit het probleem!

Bedankt voor de reactie.

 

Met vriendelijke groeten, 

 

Ronan

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor je reactie! Goed om te horen. Ik ga ervan uit dat het nieuwe modem de oplossing is. Mocht dit anders zijn, dan hoor ik het graag. :blush: