Beantwoord

Modem werkt niet

  • 15 February 2020
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Hallo,

ik ben bij m’n oma omdat haar tv niet werkte en heb van alles geprobeerd om deze te fixen. Ik kwam erachter dat bij de modem alleen het power knopje groen brandt en als je hem reset wordt hij rood. De telefoon en de WiFi werken ook niet. Weet u hoe ik dit moet oplossen?

met vriendelijke groet,

 Marit Getkate

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 16 February 2020, 20:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Marit Getkate, welkom! Wat jammer om dit te lezen! Je kunt het beste even bellen met 0800-0402, mijn collega's kunnen jullie dan meteen helpen en evt. een monteur regelen. Ik kan ook met jullie meekijken. Wil je dan jouw forumprofiel invullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) van je oma? Laat het even weten als je dit gedaan hebt, zodat we je verder kunnen helpen. 

Ik heb alle gegevens die ik zo weet ingevuld. Zijn alle andere gegevens ook nodig om het probleem op te lossen?

Reputatie 7
Badge +30

Excuses voor de late reactie, Marit.. Ik zie dat je al telefonisch contact hebt gehad en dat er een nieuw modem naar je oma toe komt. Heel fijn! Hopelijk is het daar mee opgelost!