Beantwoord

modum maakt geen verbinding met internet

  • 12 July 2021
  • 3 reacties
  • 116 keer bekeken

Goeiedag vandaag gaat mijn nieuwe kpn abonnement in, en daarvoor heb ik net als eerste het modem aangesloten. Dit ging vrij makkelijk ik heb een kpn kastje in de meterkast kabels aangesloten en de 3 lampjes zijn gaan branden. Ik kan dan ook verbinding maken met de WiFi. Echter is de WiFi niet verbonden met het internet ik heb het modem al meerdere keren gestart. Hoe is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door huistijger 12 July 2021, 09:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Goedendag,

ik ben inmiddels al een uur bezig om contact op te nemen met kpn echter is dit haast onmogelijk door alle keuzes die je door moet klikken om vervolgens op een pagina uit te komen die niet werkt. Vandaag is mijn abbonement ingegaan en ik heb het modem aangesloten echter maakt dit modem geen verbinding met internet. Hier wil ik graag hulp bij hoe kan ik contact opnemen?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Niels van unen 
Ik denk dat je geen signaal hebt.
Het snelste is om even te bellen 0800 0402

Wil je hier wachten (wat langer kan duren)  vul dan je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan weten ze wie je bent.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Niels van unen, welkom op ons forum!
​​​​​​Zoals @huistijger al noemt kun je voor dit soort dingen altijd het beste even met ons bellen! Dat is het snelste!

Heb je in de tussentijd met mijn collega's nog een oplossing kunnen vinden?
Anders denken wij natuurlijk graag even met je mee!