Hallo,
Sinds 2-3 weken hebben onze apparaten moeite om met Wifi te verbinden (Experiabox V8). Dit modem/router hebben we al sinds we van Telfort afkomen.
Ook tijdens de verbinding valt dit regelmatig weg. Apparaat zoals Android telefoon en tablet geven dan aan dat ze geen IP adres kunnen verkrijgen.
In de logs van de Experiabox zie ik ook enorm veel meldingen voorbijkomen zoals deze:
01/04/2021 16:04:30 sending ACK to 192.168.2.101
01/04/2021 16:03:29 sending ACK to 192.168.2.101
01/04/2021 16:02:29 sending ACK to 192.168.2.101
01/04/2021 16:02:01 sending ACK to 192.168.2.7
01/04/2021 16:02:01 sending OFFER to 192.168.2.7
01/04/2021 16:02:01 sending OFFER to 192.168.2.7
01/04/2021 16:01:29 sending ACK to 192.168.2.101
01/04/2021 16:00:28 sending ACK to 192.168.2.101
Ik heb al meerdere resets uitgevoerd (via webinterface en via harde rest op Experiabox zelf), maar het probleem komt steeds terug. Zijn er nog andere acties die ik kan proberen?
Beste antwoord door Erik van KPN
Bekijk origineel