Beantwoord

Moeizame monteurs afspraak en uiteindelijk monteur op oude adres

  • 20 June 2022
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Na veel bellen met de klantenservice is het gelukt om een afspraak te maken met een kpn monteur op 20-6-2022. Het systeem bleef deze overzetten naar 27-6. Ik heb een betaalde monteurs afspraak gemaakt. Krijg ik net een mailtje dat ik er niet was. Ik ben niet gebeld zoals afgesproken in de mail en dat de monteur mij gemist heeft. Nu heb ik daar een vrije dag voor genomen en de klanten service heeft een klacht ingediend, maar nu geen internet of tv op het nieuwe adres. Wat kan ik nu nog doen?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 22 June 2022, 21:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Arjen71,

Dat is gek, bijna altijd wordt de monteur naar het nieuwe adres gestuurd. Het wil wel eens voorkomen dat een order blijft hangen en de monteur dan naar het oude aansluit adres onderweg is. 

Zou je je forumprofiel willen invullen met je gegevens en seintje willen geven als je dit gedaan hebt? 

Hallo @Chrizziey,

ze hebben een storings monteur gestuurd naar het oude adres. Daar lag het probleem volgens de klantenservice. Na 3 telefoontjes heb ik de afspraak kunnen maken voor woensdag as. Ik hoop dat de monteur nu wel belt. Ik heb altijd goede ervaringen gehad met kpn. Maar deze keer was het zeer moeilijk. We gaan het meemaken woensdag

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Arjen71,

Fijn om te horen dat het gelukt is om een nieuwe afspraak te maken. Hopelijk gaat het deze keer wel helemaal goed. Zo niet, laat het gerust weten. 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Arjen71 en welkom! Jammer om te lezen dat het bezoek niet in één keer goed is gegaan, maar de woensdag is inmiddels bijna voorbij dus ik ben benieuwd. Fijn dat je je forumprofiel hebt aangevuld! Ik heb meteen gekeken en zie dat er een monteursbon instaat van vandaag, waarin de monteur genoteerd heeft dat alles werkt. Fijn dat het nu gelukt is! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, laat het hier gerust weten! 🙂