Beantwoord

Moet er een monteur komen a 75 euro bij verhuizing?

  • 22 April 2021
  • 7 reacties
  • 571 keer bekeken

In de bestelling van de verhuizing zie ik staan dat er een monteur langskomt voor 75 euro. Kan ik het niet kosteloos zelf aansluiten?

 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 23 April 2021, 19:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 6

Wist het zelf ook niet maar hebt het even voor je opgezocht zover ik zie komt de monteur gratis bij je langs.

 

Stap 3 Installatiegarantie

KPN apparatuur aansluiten kun je prima zelf doen in ongeveer 20 minuten. Kom je er zelf niet uit, dan helpen we je telefonisch verder of komt onze monteur gratis bij je langs.

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/informatie-over-jouw-verhuizing.htm#:~:text=KPN%20apparatuur%20aansluiten%20kun%20je,monteur%20gratis%20bij%20je%20langs 

Reputatie 7
Badge +13

Stap 3 Installatiegarantie

KPN apparatuur aansluiten kun je prima zelf doen in ongeveer 20 minuten. Kom je er zelf niet uit, dan helpen we je telefonisch verder of komt onze monteur gratis bij je langs.

https://www.kpn.com/service/administratie/verhuizen/informatie-over-jouw-verhuizing.htm#:~:text=KPN%20apparatuur%20aansluiten%20kun%20je,monteur%20gratis%20bij%20je%20langs 

Je hebt helemaal gelijk @Pauwerful! Ter verduidelijking, het is de bedoeling dat de klant het eerst zelf probeert aan te sluiten (dat is vaak heel eenvoudig). Als dit echt niet lukt kan er alsnog kosteloos een monteur komen. 

Reputatie 7
Badge +11

Je hebt helemaal gelijk @Pauwerful! Ter verduidelijking, het is de bedoeling dat de klant het eerst zelf probeert aan te sluiten (dat is vaak heel eenvoudig). Als dit echt niet lukt kan er alsnog kosteloos een monteur komen. 

En dan zijn er nog situaties waar er altijd een monteur aangestuurd wordt, bijvoorbeeld als er nog een glasvezelkastje aangesloten moet worden 😁

Reputatie 6

Geldt dit ook voor glas @Hanna_ ?

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Doornekamp33, Ik begrijp dat dit verwarring op levert. Ik zal het eens aankaarten of we het verschil tussen een moderator (dus werkzaam op het forum) en KPN medewerkers  (op persoonlijke titel actief op het forum, maar natuurlijk wel met een berg KPN kennis) duidelijker kunnen maken. 

@Pauwerful , naar mijn weten maken wij kwa handelswijze en kosten geen onderscheid meer tussen glasvezel en koper. De klant moet het altijd eerst zelf proberen (tenzij van te voren al blijkt dat dit onmogelijk is.) Wil de klant dit niet, dan kan de klant direct een installatie monteur inplannen á 75 euro. Heeft de klant het zelf geprobeerd, dan is er de mogelijkheid tot telefonische of video hulp, en lukt ook dat niet, dan kan er gratis een monteur komen (er vanuit gaande dat het probleem in het KPN domein zit.) :blush:

Ik vind het heel positief hoe @NHendriks hier reageert op deze vraag. Anderzijds, gezien de reacties denk ik, …...maar eigenlijnlijk hoef ik niet te vertellen wat ik denk.   

Zal weinig positief zijn denk ik @CorL  😁😁😁

 

Mag zeggen dat ik weinig negatiefs kan zeggen over KPN medewerkers, alleen de systemen zijn soms bagger waar ze mee moeten werken en dat reken ik de persoon niet aan.

Maar ja, ik zie ook liever het zonnig en positief in, en als er wat niet gaat zoals ik wil dat moet het maar zoals het gaat.