Vraag

Moet steeds KPN Box 12 en tv-ontvangers resetten & Youtube loopt vast

  • 31 October 2021
  • 9 reacties
  • 112 keer bekeken

ik heb het zelfde 3 tv bozen een aris 2952 en arcadyn HMB  2260 alles gedaan wat help desk heeft geadviseerd software verwijderen modem n de V12 gerest vergeet het maar helpt niets.

Tevens loopt mijn internet rond 16:00 elke middag vast zodat ik glasvezel modem V12 moet resetten te gek voor woorden en erg storend met thuis werken moet je uit call of vergaderen sla modder figuur.na reset gaat het wel weer alles is bedraad aangesloten  aangesloten 

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

  • ik heb glasvezel 100Mbits/s 2 wifi versterkers  alles bedraad aangesloten op V12 modem   het gekke is dat bijna elke middag rond 16:00 het internet langzaam wordt zodat mijn verbinding een call of vergadering onmogelijk maakt ,
  • Omdat dit te herstellen moet ik internet modem stroomloos maken  en daarna weer inschakelen  dan kan ik weer werken .Dit is echt frustrerend , sla modder figuur telkens weer ik vraag mij af wat is de reden van dit ongemak en wat is er aan te doen ??


Admin: Reacties verplaatst naar je eigen topic

Badge +19

Is de WiFi van de box 12 wel uit?

waarom moet wifi uit wifi doet het prima ik heb een wifiversterker /switch er tussen en daar pc bedraad op aangesloten .

trouwens als ik op wifi werk valt ook weg/wordt mindersnel

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @wilko393, om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden hebben we een eigen topic voor je reactie aangemaakt. Ik begrijp dat je zowel ruzie hebt met tv kijken als met de internetverbinding in de middag. Laten we ze per stuk bekijken om zo helder te krijgen wat er speelt.

Allereerst tv kijken, je hebt drie tv-ontvangers thuis. Wat gebeurt er precies? Krijg je ook een foutmelding te zien, zo ja, welke? Hoe zijn de ontvangers aangesloten op de KPN Box 12? Het resetten van de software helpt niet, begrijp ik.

Daarnaast vertel je dat internet er elke middag mee stopt. Gebeurt dit op één of meerdere apparaten? Gebruik je internet alleen via een kabel of ook draadloos? Werkt de tv nog wel op dat moment? Je vertelt dat je een reset doet, nu kan je op verschillende manieren resetten. Kan je daarom uitleggen hoe je de reset precies doet?

Alle informatie is welkom, daarmee maak je het zowel andere forumbezoekers als mij (als moderator) makkelijker om je te helpen.

Bedankt voor uw reactie ik heb 2 wifi kpn versterkers alles is bedraad aangesloten heeft 3jaar zonder meldwaardige problemen gewerkt de laatste 2 maanden is probleem helaas aanwezig heden middag 16.00 lag alles er uit kabel modem stroomloos gemaakt daarna werkte alles weer goed tvblonft goed werken

TVproblemen heb 1 aris 2959 kastje  en de ander arcadyan HMB 2260 kastjes werken verder heel goed!!!!     Bij yuotube kijken slaan ze vastleggen komt in display rec te staan  enige wat ik kan doen stroomlosmaken en dat werktkastje weerheb van beidekastjessoftwsre verwijdersdiverse keren frisestart enz enz maar helaas nogmaals hebniets veranderd geen settinghelamaal niets  en probleem is sinds2 maanden het geval hoop dat ik uvoldoende geïnformeerd heb

Met vriendelijke groet 

Wilko

Sorry  vor taal fouten

alexandra hoe kan ik antwoord geven op jouw bericht??

 

Reputatie 7
Badge +19

Bedankt voor uw reactie ik heb 2 wifi kpn versterkers alles is bedraad aangesloten heeft 3jaar zonder meldwaardige problemen gewerkt de laatste 2 maanden is probleem helaas aanwezig heden middag 16.00 lag alles er uit kabel modem stroomloos gemaakt daarna werkte alles weer goed tvblonft goed werken

TVproblemen heb 1 aris 2959 kastje  en de ander arcadyan HMB 2260 kastjes werken verder heel goed!!!!     Bij yuotube kijken slaan ze vastleggen komt in display rec te staan  enige wat ik kan doen stroomlosmaken en dat werktkastje weerheb van beidekastjessoftwsre verwijdersdiverse keren frisestart enz enz maar helaas nogmaals hebniets veranderd geen settinghelamaal niets  en probleem is sinds2 maanden het geval hoop dat ik uvoldoende geïnformeerd heb

Met vriendelijke groet 

Wilko

Hi @wilko393, ik heb je berichtjes ontvangen. We doen ons best om je op het forum zo snel mogelijk te helpen. Afhankelijk van hoe druk het is, dan daar een paar dagen tussen zitten. 

Ik raad je aan om even te bellen (via 0800-0402) of chatten met onze klantenservice. Op die manier heb je rechtstreeks en één-op-één contact. Mijn collega's bij de klantenservice kunnen je meteen om de benodigde informatie vragen en helpen je dan direct verder. Dan is zo'n storing vaak al snel verholpen.

Reputatie 1

Als filmpje loopt instellingen wieltje aanklikken, dan beeld op 240P zetten , niet automatisch of hoger zetten. Kwaliteit is minder dan. Maar loopt niet vast.