Beantwoord

Mogelijk last van LFG door KPN kast

  • 3 February 2020
  • 2 reacties
  • 107 keer bekeken

beste KPN, we hebben sinds een maand last van Laag Frequent geluid in huis. Mogelijke oorzaken zoals buren, elektrische apparaten waterpompen en dergelijke zijn al onderzocht. De gemeente kwam met de suggestie dat het mogelijk uit de KPN kast komt die aan het eind van onze huizenrij staat, die inderdaad een continue resonerend geluid produceert. uit de meting bleek dat het LFG was, maar de bron is moeilijk te lokaliseren.

Ik begreep van eerdere forumvragen dat het mogelijk een kapotte ventilator is. Zou daar op zeer korte termijn iemand langs kunnen gaan om dit te checken en mogelijk de ventilator te vervangen of de kast te verplaatsen?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 5 February 2020, 14:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hoi @FrKlu . Welkom op het forum.

Mateloos irritant! Vroeger konden wij dat intern doorspelen. Tegenwoordig is er een algemeen telefoonnummer voor: 

0800 0150 

 

Ik wil je vragen om dat nummer te bellen. Mocht het aan onze kast(en) liggen zal er vast een passende oplossing gevonden worden. 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je andere vragen hebben, stel ze gerust.Â