Beantwoord

Mogelijkheden gebruik 4g modem buitengebied op vakantieadres

  • 30 October 2020
  • 3 reacties
  • 113 keer bekeken

 Ik heb op mijn adres I.A tv en internet van KPN. Wij zijn normaal gesproken ongeveer 5 maanden p/jr thuis en beltalen uiteraard 12 maanden p/jr het volledige abb. Ongeveer 5/6 maanden verblijven wij in ons zomerverblijf op het Molencatenpark kruininger gors te Oostvoorne postcode 3233XC. Op dit park moeten wij vouchers kopen om gebruik te maken van het aanwezige internet Alles bij elkaar kost dit een hoop geld 6 maanden niet thuis waar het abb gewoon doorloopt van ruim € 350 in die periode. En op het park nog een uitgave doen voor internet van € 100 voor die periode. Mijn vraag is: KPN stelt aan klanten gratis een 4/5 g modem buitengebieden beschikbaar in bijzondere gevallen. Zou ik ook in aanmerking komen voor zo'n modem.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 November 2020, 15:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @breuke, welkom terug! Ik kan me goed voorstellen dat je het zonde vindt om 12 maanden voor een abonnement te betalen terwijl je deze maar de helft van het jaar gebruikt.
We bieden voor aansluitingen in buitengebieden inderdaad een 4G buitengebied modem maar dat geldt alleen als het adres van het abonnement in een buitengebied is, de capaciteit op 4G aanwezig is en de snelheid via de telefoonlijn niet snel genoeg is. Daar komt bij dat je het 4G modem niet zomaar mee kan nemen en overal in Nederland kunt gebruiken.
In deze situatie lijkt me dat dus niet echt de oplossing.

Wel zou je er voor kunnen kiezen je mobiele abonnement te gebruiken als hotspot en hierop een bundel te nemen die bij je verbruik past voor de maanden dat je dit nodig hebt. De maanden dat je dan weer thuis bent kun je deze weer omlaag aanpassen.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Dat los nog niet het probleem op dat ik 12 maanden ia tv en internet thuis heb en hier slechts 5 maanden gebruik van maak. 

Het gegeven antwoord kost uiteindelijk nog meer i.v.m het verhogen van het mobiele tegoed, en 1 avond netflix kijken dat kost een paar GB.