Beantwoord

Mogelijkheden KPN thuis app

  • 14 November 2019
  • 4 reacties
  • 107 keer bekeken

Reputatie 3
Badge

In de KPN thuis app zie ik alleen mijn modem. Volgens de toelichting zou je ook je verbonden apparaten kunnen zien en je modem instellingen. Enige idee hoe ik daar bij kom? Heb alle opties in de app geprobeerd maar er gebeurt niks

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 18 November 2019, 15:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @HansjePansje, welkom! Je kunt er je modem en je Wifi versterkers in zien. Van die laatste kan je ook de instellingen en verbonden apparaten zien. Helaas niet van de Experia Box zelf. Maak jij gebruik van Wifi versterkers? Zo niet, dan kan je niet zoveel met de app inderdaad!

Reputatie 3
Badge

Hallo Marcia,

Hartelijk dank voor je reactie. Uit de toelichting van de app blijkt niet waar de app wel/niet op werkt dus vandaar de verwarring. Het zou mooi zijn als de witte Experiabox ook dmv de app bediend zou kunnen worden. Voor nu zal ik de app verwijderen.

Reputatie 7
Badge +30

Goed punt! Ik zal je feedback intern doorgeven, dank hiervoor!

Reputatie 2

Via KPN app→ Internet→ Internetpunten → Modem → Geavanceerde  instellingen kan je de experiabox benaderen. Handiger is m.i. gewoon 192.168.2.254 in je browser in te typen om eveneens op de experiabox te kunnen inloggen.