Beantwoord

Monteur afspraak inplannen

  • 27 January 2020
  • 3 reacties
  • 992 keer bekeken

Reputatie 1

Beste KPN,

 

Ik probeer via internet een afspraak in te plannen voor een monteur die mijn internet en tv aansluit, echter de agenda geeft al een week een foutmelding. Kunnen jullie met mij contact opnemen voor het maken van een afspraak?

 

Alvast bedankt,

Mike Muurmans

icon

Beste antwoord door Mike Muurmans 27 January 2020, 16:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Mike Muurmans, welkom! Ik ga m'n best doen voor je. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wanneer zou je de monteur willen hebben? Mocht ik de monteur ook niet in kunnen boeken, ga ik je laten bellen. Wil je daarom in je profiel ook een telefoonnummer zetten? 

Reputatie 1

Hi Marcia,

 

Heb inmiddels via de chat een monteur ingepland.

 

Groet,

Mike

Reputatie 7
Badge +30

Top! Fijn dat je het even liet weten nog en excuses voor de moeite die je er van had!