Monteur afspraak maken

  • 16 December 2020
  • 7 reacties
  • 104 keer bekeken

Ik probeer een monteur te regelen voor montage glasvezel. Diverse keren gebeld, via chat geprobeerd, 2 x uitgegooid, terwijl er contact was met een medewerker. Monteur kwam niet opdagen, 'was niet ingepland' 'had u er een bevestiging van gehad' Ja, mondeling, telefonisch . was het geregeld. Op internet geen andere mogelijkheid te vinden om een afspraak in te plannen, je komt steeds in een loop terecht. Bejegening is prima, maar de dienstverlening is heel heel slecht.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Emile vdH. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat het maar niet lukt om een afspraak te maken met één van onze monteurs. Wij zullen uitzoeken of het ons wel lukt. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het contact telefoonnummer? Het contact telefoonnummer mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan? 

Mijn gegevens in mijn profiel ingevuld. Graag een afspraak met een monteur

Reputatie 7
Badge +19

@Emile vdH Super, ik heb ze erbij gepakt. De snelste mogelijkheid om een monteur in te plannen is op 28 december. Ik heb geprobeerd om de afspraak in te plannen, maar dit is helaas niet gelukt. Daarom is er een melding doorgezet naar de Technische Dienst, zij nemen binnen drie werkdagen contact op om de afspraak te maken. Dit gebeurt zo snel mogelijk. Laat je het ons weten zo gauw je iets hebt gehoord?

helaas, niets vernomen van een monteur. kan er nogmaals een poging gedaan worden om een afspraak te krijgen?

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het nogmaals nagekeken en kom een afspraak tegen met één van onze monteur op  maandag 28 December 2020 tussen 10 en 12 uur.  :blush:

Vorige heb ik geen bericht van gekregen. 2 weken hiervoor dacht ik telefonisch en afspraak geregeld te hebben en héb ik voor niets zitten wachten. Waarna me telefonisch belerend is gemeld dat er altijd een bevestiging per mail moet zijn. 

Komt er inderdaad een bevestiging? 

Reputatie 7
Badge +20

Als er een monteur gepland is krijg je inderdaad een bevestiging. Via sms en/of e-mail. Ik zie ook dat hij vanochtend is geweest en dat alles werkt.