Beantwoord

Monteur afzeggen

  • 18 November 2020
  • 5 reacties
  • 114 keer bekeken

Ik wil de monteur afzeggen voor vrijdag de 27e. Kan jullie telefonisch niet bereiken dus bij deze. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 19 November 2020, 19:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

In de mail die je van de afspraak hebt ontvangen zit een link om de afspraak te annuleren of te verzetten.

Hier kan het ook.

https://www.kpn.com/service/monteur/servicemonteur/servicetool-monteurafspraak.htm?type=engineer-managing#/0000

Beste KPN. Ik krijg een foutmelding bij het afzeggen van de monteur. Zie onderstaande.

 

Bij deze zeg ik mijn monteur af voor a.s. vrijdag. Mijn gegevens kunnen jullie inzien. Deze mail is dus de bevestiging van het feit dat de monteur niet hoeft te komen. Alvast dank voor het afzeggen. 

 

 

Monteursafspraak maken, inzien, afzeggen en verzetten

Er is een fout opgetreden

Reputatie 7
Badge +19

Welkom op het forum @Ruudddd, wij als moderators hebben om jouw gegevens erbij te pakken wel een ingevuld profiel nodig, daarna kan ik dan de monteur annuleren.

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb geen reactie meer van je gezien en ga daarom van uit dat je de monteur via de klantenservice hebt geannuleerd.