Beantwoord

monteur betalen voor wifi?

  • 29 December 2020
  • 13 reacties
  • 132 keer bekeken

Mijn wifi in ons huis is echt slecht. Er is ooit een monteur geweest maar heeft een houtje touwtje oplossing bedacht. 

Nu wil ik dit graag opgelost hebben omdat het niet werkt… moet ik een monteur betalen!!!! waarom?

het werkt niet in mijn huis en dan moet ik er ook nog voor betalen?

 

zie graag een oplossing tegemoet.

 

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 January 2021, 11:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Hoi @Daan1975 . Welkom op het forum.

Vervelend dat je wifi niet goed werkt. Wat gaat er precies mis dan? Kun je omschrijven wat er precies gebeurd en hoe het is aangesloten?

 

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

De Monteur constateerde dat de kabel boven geen signaal doorgaf. En kon zodoende geen extra WiFi steunpunt ( waar ik recht op had als de verbinding onder de 20 MB is) boven installeren.

Later teste ik de kabel zelf en bleek er wel degelijk verbinding was.

Nu moet ik opnieuw de monteur laten komen, maar er zelf voor betalen. Dat klinkt niet eerlijk.

Het is de fout van de Monteur en ik moet het tweede herstel bezoek betalen.

Badge +19

Heeft hij geen Wi-Fi versterkers achtergelaten?

Nee

Dat zou de snelste oplossing zijn. Ik kan deze zelf wel aan de muur bevestigen.

@Tilia . Ik begrijp dat je zelf in staat bent om die experia wifi's aan te sluiten?

Ik denk dat ik jou wel een setje kan toesturen. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier vervolgens een seintje geven?

p.s. Wat is die houtje touwtje oplossing geweest dan? Je wifi wordt nu verzorgd door alléén een experiabox?

Ja dat klopt. 

Bedankt alvast.

Ik ga mijn profiel invullen.

En ik zou het op prijs stellen dat ik dan een set versterkers krijg die ik kan aansluiten.

Groeten

Hallo Erwin,

Ik heb mijn profiel ingevuld.

Kun je ongeveer aangegeven wanneer ik de versterkers in de post kan verwachten?

Vriendelijke groet Henk

Ik vraag mijn collega om ze vandaag op de post te doen. Je zou dan een SMS moeten krijgen. Mocht je donderdag nog geen SMS hebben gehad, laat het weten.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Sorry Erwin,

Ik zie dat mijn vorige post niet doorgekomen is.

Heel erg bedankt voor je snelle service.

Ik heb de wifi versterkers aangesloten en nu lekker snelle verbinding in alle kamers.

Super!