Monteur ging weer weg bij defect stopcontact

  • 2 July 2021
  • 2 reacties
  • 77 keer bekeken

Monteur kwam vanochtend om mij als nieuwe klant te helpen om mijn internet en tv aan te sluiten via glasvezel.

Omdat de stroomaansluiting in de meterkast niet werkte heeft hij zijn spullen weer ingepakt en is vertrokken.

Toen ik zei dat ik wel even een 3-meter verlengkabel wilde pakken zodat hij zijn werk kon doen was dat te laat zei hij.Hij had zich al afgemeld.

Tijdens het bezoek van de monteur heb ik een electricein gebeld en die komt vanmiddag al een nieuw stopkontakt plaatsen in de meterkast. De verlengkabel had ik dan maar een halve dag hoeven te gebruiken.

Erg vreemd dat een al op leeftijd zijnde kpn-monteur niet zo slim is om even te vragen of ik een verlengkabel voor hem had.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

@bassiexl Ai ! Dat is inderdaad niet de soort monteur die je daarvoor in huis wil hebben. Juist van een iets oudere (meer ervaring ??) monteur verwacht je toch een "”meedenk" oplossing. Heeft u hem geen koffie aangeboden of zoiets ? :grin:

@bassiexl Ai ! Dat is inderdaad niet de soort monteur die je daarvoor in huis wil hebben. Juist van een iets oudere (meer ervaring ??) monteur verwacht je toch een "”meedenk" oplossing. Heeft u hem geen koffie aangeboden of zoiets ? :grin:

Ja helaas wel koffie gegeven,heb daar nu spijt van. Ook boos op mijzelf dat ik niet eerder aan de oplossing dacht,maarja ik liet het denken even aan de specialist over 😱