Beantwoord

Monteur glasvezel hoeft niet te komen

  • 3 June 2022
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Ik heb een mail gehad van KPN dat er een afspraak met een monteur is ingepland om de glasvezelaansluiting aan te sluiten, maar de monteur is allang geweest! Als ik bel of chat om de afspraak te annuleren kom ik niet verder, ik kan KPN niet bellen en iemand spreken, chatten en iemand spreken of mailen, dus ik kan de afspraak niet afzeggen en de monteur komt dan voor niets.

Misschien kan ik op deze wijze duidelijk maken dat er geen 2e keer een monteur hoeft te komen??

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 3 June 2022, 17:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Hallo @Postma76 , dus als ik het goed lees heb je nu een werkende glasvezelaansluiting?

KPN kun je gewoon gratis bellen, 0800 0402

Onderstaand een link om de monteur te wijzigen of te annuleren:

https://www.kpn.com/w3/show/id=663384/webid=26098/mode=incontext/langid=43/incontexttime=2022-01-27T11%3A28%3A00

Hoi @Postma76 . Welkom op het forum.

Soms is een monteur nog wel belangrijk ook al werkt alles.  Ik kan dat wel voor jou onderzoeken.

Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven?