Beantwoord

Monteur heeft (per ongeluk) SPF module meegenomen.

  • 9 January 2021
  • 5 reacties
  • 164 keer bekeken

 

Hallo,

Afgelopen vrijdag is hier KPN glasvezel opgeleverd. Ik kom van Oxxio (ook glas van KPN) en gebruikte eigen apparatuur: een Ubiquiti EdgeRouterX-SFP. Waarschijnlijk heeft de monteur de hele module eruit gehaald en pas daarna de glasvezelkabel eraf gehaald om deze met de mediaconverter (Genexis) te verbinden.

Nadat hij weg was kwam ik er achter de mijn SPF module weg was. Het gaat om een Draytek SPF module zoals hierboven afgebeeld.

Deze zou ik graag terug willen, ik heb alleen geen idee hoe met de monteur in contact te komen.

Zou iemand van KPN hier mij bij kunnen helpen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 9 January 2021, 19:37

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @xabre16v, ik ga meteen even voor je op onderzoek uit! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hoi @xabre16v, ik ga meteen even voor je op onderzoek uit! 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Beste Thomas,

Ik heb mijn profiel verder aangevuld.

Bedankt, ik hoor het graag.

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @xabre16v, ik heb een melding doorgezet naar mijn collega's van de klachtenafdeling. Ik weet niet of hij nog terug te vinden is maar mijn collega's gaan dit verder met je afhandelen. Ze nemen hierover nog contact met je op!

Ik ben inmiddels terug gebeld door een medewerker van KPN welke met de monteur heeft gesproken. De monteur kon zich wel herinneren dat deze de SFP module in handen heeft gehad maar waar deze is gebleven kon hij zich niet meer herinneren. Hij heeft z'n werkbus doorzocht maar kon m'n nergens vinden.

Nou ja, dan houdt het op.

Reputatie 7
Badge +20

ah dat is jammer :(  bedankt voor de terugkoppeling in ieder geval!