Monteur is niet op komen dagen en is ongevraagd herpland

  • 22 March 2021
  • 3 reacties
  • 58 keer bekeken

Vanmorgen 22 maart, stond een afspraak gepland tussen 08:00 /10:00 voor het aansluiting van glasvezel door een monteur. Geduldig gewacht tot 10:00, geen monteur gezien. 

Krijgen om 10:14 een mail van KPN dat onze afspraak verzet is naar dinsdag 23 maart tussen 10:00 en 12:00 Nou ja zeg, alsof het vanzelfsprekend is dat je dan weer in de gelegenheid bent om te wachten?  

Natuurlijk ben je zelf in de gelegenheid om die afspraak te verzetten wanneer het beter uitkomt. Maar waar blijft dan die afspraak garantie???

Ook geen tekst en uitleg gekregen waarom de afspraak verzet is.

*admin: afgesplitst


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Smausje, welkom op ons forum. Wat naar dat je maandag 22 maart tevergeefs op een monteur hebt gewacht om vervolgens bericht te krijgen dat de monteur de volgende dag langs zou komen. Ik weet niet wat de reden hiervoor was, maar het was wel zo netjes geweest om dit met jou te bespreken in plaats van een eenzijdige wijziging. Is de monteur gisteren nog wel langs geweest om de installatie in orde te maken?

Ja, de Monteur  ( Tijn ***)  is langs geweest en heeft alles naar behoren en zeer correct aangesloten. 

Hij heeft alles netjes doorlopen en oplossingen aangedragen bij problemen waar het nodig was en ons verzekerd dat als er nog problemen zijn wij daarover contact mogen opnemen

Wij hebben onze waardering ook uitgesproken naar hem toe, en dat kon hij erg waarderen. 

Hartelijke groet, 

 

*Admin: naam monteur verwijderd ivm privacy

Reputatie 7
Badge +17

Hartstikke fijn om te lezen! Veel plezier met jouw nieuwe verbinding. :green_heart: