Beantwoord

Monteur komt niet opdagen en nieuwe afspraak lukt niet ondanks toezeggingen

  • 27 August 2020
  • 4 reacties
  • 109 keer bekeken

Twee weken geleden hebben wij een afspraak gemaakt voor een monteur tussen 08.00 en 10.00 op dinsdag 25 augustus. Helaas is deze niet komen opdagen. Na ruim 5 uur diverse telefoontjes gepleegd te hebben bleek dat de afspraak uit de planning was gehaald. Wij hebben daar nooit een bericht van ontvangen waardoor wij kostbare tijd zijn verloren tijdens onze drukte vanwege de verhuizing. Na veel bellen is ons toegezegd dat morgen 28 augustus tussen 10.00 en 12.00 een monteur komt om de glasvezelaansluiting te activeren.

Gezien bovenstaande gang van zaken hebben wij vanochtend nog contact opgenomen om na te gaan of deze afspraak goed is geregistreerd. Wat schetst onze verbazing: afspraak is genoteerd maar niet doorgevoerd dus wij hebben slecht nieuws.. Conclusie is dat wij al vanaf dinsdag in de weer zijn en ik het niet voor elkaar krijg een monteur te regelen ondanks diverse toezeggingen. Ik ben inmiddels bij andere providers gaan informeren omdat wij vanaf maandag weer aan de slag moeten en vanuit huis moeten werken. Het verbaasd mij tot slot dat alle inspanningen en het laten weten wel klant te willen blijven bij kpn maar op deze manier geen ander alternatief dan overstappen overblijft dit niet tot een oplossing leidt.
 

Vanaf dinsdag dus al bezig en nog altijd geen duidelijkheid over een afspraak met een monteur ondanks dat dit al tweemaal was gepland.

icon

Beste antwoord door Nikkelen 28 August 2020, 11:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nikkelen. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat er gisteren geen monteur is langs geweest. Ik kom de afspraak van morgen (28-08) ook niet tegen in onze systemen. Wat ik wel zie is dat onze backoffice is aangestuurd om contact met jou op te nemen en een afspraak in te plannen. Ik zou je willen vragen om dit af te wachten. Laat je ons weten hoe het afloopt? Als wij nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we dat graag van je! Onze excuses voor het ongemak.

@Vikash bedankt voor de terugkoppeling. Fijn dat het opgepakt wordt. Het is wel een bijzondere gang van zaken dus hopelijk loopt dit voor andere klanten niet zo stroperig en zonder onterechte toezeggingen wat onnodig tijd opslokt omdat men rekening houdt met de komst van een monteur. Ik begrijp van @Erik_  via een ander topic dat het opgepakt wordt. Gezien wij al een bevestiging hadden dat op dinsdag een monteur zou langskomen (zie correspondentie onder mijn kpn) en medewerker Paul van de klantenservice onterecht toezegt dat alsnog voor ons is geregeld dat vrijdag tussen 10.00 en 12.00 een monteur mogen verwachten (dit blijkt ook uit jullie aantekeningen zo bevestigd Rianne van de klantenservice). Uit navraag vandaag blijkt dat is verzuimd om dit door te voeren wat niet echt kundig is te noemen. Gelukkig dat wij vandaag hierover navraag hebben gedaan zodat een tweede tijdverspilling is voorkomen. Ik vertrouw op een kundige en spoedige oplossing. Ondanks alles bedankt voor jullie hulp en reken op snel contact en een correcte behandeling.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie nog geen updates hier staan, Nikkelen. Zoals Vikash al aangaf, gisteren, we hebben dit aangekaart bij de back office. Zij nemen contact op om alsnog een afspraak met je te plannen die wel goed gaat. Maar het is voor ons niet direct inzichtelijk wanneer ze dan contact opnemen. Vandaar dat we ook alleen maar kunnen vragen om dat contact af te wachten. Ik hoop dat ze vandaag nog bellen.

Complimenten KPN! 09.39 belde de monteur om aan te geven dat hij binnen 5 minuten ter plaatse zou zijn. Kundige monteur en alles snel operationeel. Perfecte WiFi en alle UTP aansluitingen voor mijn thuisnetwerk zijn actief. Slechte start maar een goed einde. @Erik_  en @Vikash bedankt voor jullie hulp!