Vraag

Monteur komt ongevraagd langs

  • 9 January 2022
  • 11 reacties
  • 169 keer bekeken

Hallo

Ik heb een abonnement afgesloten bij KPN, maar ik het de appartuur nog.

toch staat er een monteur gepland om lang te komen voor de installatie, maar dat hoeft nioet.

Ik kan alleen nergens de afspraak annuleren.

Hoe kan ik dat doorgeven.

De monteur hoeft dus NIET te komen.

 

Leon Fleischeuer


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Welk modem heb je ontvangen?

zelfde als ik al heb… nieuwe zit nog in de doos.

Monteur hoeft gewoon niet te komen…

Ik wil geen extra kosten als het niet hoeft…

Alles werkt al..

 

 

ok,

maar als je een v10 hebt ontvangen is het mogelijk dat je pairbonding krijgt.

Dit zou een verdubbeling van je snelheid kunnen zijn.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @OMS4Business. Welkom op het KPN Forum. Wat goed dat je het hier aangeeft. Wij zullen voor je uitzoeken of we deze afspraak kunnen annuleren of dat er toch per se een monteur nodig is. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij voor jou aan de slag! We horen graag van je!

Dag,

Ik heb de gegevens ingevuld in mijn prpfiell.

 

leon

Reputatie 7
Badge +24

Een ongevraagde monteur is natuurlijk sowieso altijd gratis.

@OMS4Business Ik vind het wel raar dat een nieuwe klant van KPN nog apparatuur heeft van KPN.

Eerder klant geweest en de spullen niet teruggestuurd??

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel voor je gegevens @OMS4Business. Ik heb even meegekeken en zie dat je na de opzegging als nieuwe klant bent aangemeld. Op de een of andere manier is deze monteursafspraak verplicht en dus gratis. Ik kan de monteur niet annuleren. Er komt dus iemand langs morgen:sweat_smile:.

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap de verwarring @JanD. Het zit zo: Overstap geannuleerd, dus blijft klant :smile:

OK… de monteur kan komen maat staat voor een dichte deur…. er zal dus niemand zijn.

 

leon

Reputatie 7
Badge +15

@OMS4Business Is het dan wellicht een idee om de afspraak te herplannen? 

Ik ben namelijk bang dat de monteur, omdat het abonnement als nieuw abonnement aangemeld is toch nodig zal zijn.