Beantwoord

monteur niet gekomen

  • 21 February 2020
  • 4 reacties
  • 203 keer bekeken

Vandaag zou er tussen 12u00 en 14u00 een monteur langskomen. 
Het is nu 16u13 en de monteur is niet komen opdagen. 
Als ik nu op de link in de e-mail klik, staat de afspraak gepland voor maandag 24 februari. 
Die heb ik geannuleerd, want dan ben ik niet thuis. 
 

Wat een verschrikkelijke service weer van KPN. Nu is het genoeg geweest. 
Ik ga meteen overstappen naar een andere provider. Wel veel reclame maken op radio en TV, maar jullie komen jullie beloften niet na. 
Echt schandalig !

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 February 2020, 18:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7

Hey @LucMeuws, welkom op het KPN forum. Dat is inderdaad erg naar :confounded:  Ik kan me goed voorstellen dat je hierover niet te spreken bent! Sorry voor het ongemak. Fijn dat je je profiel al hebt ingevuld, zo kon ik meteen bij je gegevens. Zo te zien is er een afspraak gemaakt voor een servicemonteur. Deze afspraak is vandaag verplaatst naar aanstaande maandag. Waarom? Dat gaan we uitzoeken. Normaliter hoor je daar een telefoontje over te krijgen. 

Mag ik vragen waarvoor er een afspraak was gemaakt? Misschien dat we je hier ook verder kunnen helpen. We horen graag van je! 

 

Ik had graag een monteur daar ik al vele weken mijn modem uit en aan moet zetten omdat ofwel de TV het niet meer doet, ofwel de WiFi niet meer werkt. Ik heb alles al geprobeerd. 
Maar nu hoeft het niet meer. 

Hoi @LucMeuws . Wat ellendig allemaal. Het verdient zo, zeker geen schoonheidsprijs. 

Ik kan me goed indenken dat je er helemaal klaar mee bent.  We willen graag een kans om het alsnog voor jou op te lossen. Weet je zeker dat je monteur wilt afzeggen?

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat het weten.