Beantwoord

Monteur verzetten

  • 24 February 2021
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Ik heb morgenmiddag, 25 februari 2021, een afspraak staan voor glasvezel maar ik wil de afspraak verzetten omdat ik net geopereerd ben. Bizar dat dit de enige manier is om in contact te komen met jullie, wat een ontzettend slechte service! Nergens een functie voor chat, online afspraak verzetten of zelfs een juist telefoonnummer te vinden waarbij ik iemand te spreken kan krijgen! En zo te lezen hier werkt dit al lang niet naar behoren. Dus bij deze. Maar waarschijnlijk moet ik dat morgen gewoon zelf vertellen als de monteur even voor de geplande tijd belt. Niet fijn!

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt, afgesplitst van deze

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 February 2021, 17:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Henny, welkom op het forum! Jammer te lezen dat er onduidelijkheden zijn voor je. 

Een monteursafspraak kan online gewijzigd of geannuleerd worden via de monteurspagina van onze website. Mocht dat onverhoopt niet lukken, dan kan de klantenservice daarbij helpen. We hebben verschillende manieren waarop je in contact kunt komen met ons.

Het forum heb je gevonden. Daarnaast zijn we 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op 0800-0402 (gratis). En ook kun je een chat starten via onze servicepagina. Je kiest daar je onderwerp en vervolgens onderaan kun je aangeven dat je een andere vraag hebt en/of graag contact wilt. Onderaan de pagina zal dan ook de chatoptie getoond worden. 

 

Ik hoop dat het nog gelukt is om de afspraak te verzetten. En in ieder geval een goed herstel gewenst na je operatie :)