Monteurs KPN spelen vals

  • 13 April 2024
  • 10 reacties
  • 232 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

(moest een eigen topic aan maken dus bij deze )

 

Ben net weer klant van KPN en hoppa ,we sturen een monteur om te kijken of de wifi goed is en we meten het glasvezelnet ff door , ik vraag aan de klanten service zijn hier kosten aan verbonden? , Nee geen kosten maar als U er iets aan veranderd heeft of kapot gemaakt dan wel .

NU puntje biij paaltje de nonteur komt eaan en doet zijn ding hij zegt niets vraagt niets  Alleen hij blijft vreemd 10 minuten in de huiskamer staan een groot lang verhaal te typen dus ik zeg ik heb toch al getekend en dat was 0,0 en wat blijkt ja maar dat wordt nu 70 euro Of je moet bij mij voor 61 euro de superwifi kopen ???? vreemden dingen gebeuren bij de KPN , je krijgt iets gratis(ipad) Maar ze rekenen gauw ff toch nog 70 euro knap ik kan wel begrijpen waarom nu veel mensen weg lopen , het klopt allemaal niet, gewoon weer de oude trukjes weer uit de kast halen .

IK maar denken dat KPN is veranderd Hoe kan ik zo dom zijn om dat te denken( eigenschuld)

 

Oja ze zouden mij bellen (binnen 2 dagen) om erover te hebben en te kijken wat we kunnen doen?? moeten nu nog bellen goed zo ga zo door

Davith

Erik van KPN 1 maand geleden

Hoi @Davith, welkom terug 🙂 Als ik het goed begrijp zou de monteur gratis zijn. En was dit ook zo op het moment dat jij de monteursbon ondertekend hebt. En zijn er daarna door de monteur kosten bij opgezet. 

Als dit inderdaad zo is gegaan, dan hoort dat niet. 

Jij hebt gegevens ingevuld in je forumprofiel (waarvoor dank), en daarmee heb ik gekeken. En zie ik dat jij vorige week een klacht hebt ingediend hierover. Dat is ook de juiste manier.

Die klacht is opgepakt, en ligt op dit moment bij de monteursafdeling voor hun kant van het verhaal. Als die terugkoppeling er is, wordt het door de klachtafdeling verder richting jou afgehandeld. Ik weet niet precies hoeveel tijd hiervoor staat, maar ik zou verwachten dat je hier in de loop van deze week wat van hoort. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je het beste telefonisch contact opnemen (0800-0402, gratis) voor navraag. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Welkom terug bij KPN @Davith.
Betrof dit een aansluit installatie monteur omdat je nieuwe klant bent ?
Is er meerwerk uitgevoerd, wat staat er op de werk bon (deze heb je in je mail gehad als het goed is) ?

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen,  nee  een meting over de glasvezelkabel en de wifi, die waren te laag , en op de bon stond eerst alleen over dat de super wifi te traag was en die is dan weggehaald (kan ik zelf ook  wel) en  verder niets, maar toen ineenen zie mijn betoog bovenaan.

groetjes

Reputatie 7
Badge +9

Dus u heeft zelf een monteur laten komen op eigen initiatief, omdat u  problemen ervaarde met een bestaande aansluiting ?

Tevens snap ik je verhaal betreft de SuperWiFi niet echt, hij haalt hem weg en wilt u er 1 verkopen ?

Reputatie 2
Badge

Nee via de klantenservice die sturen gratis een monteur om het allemaal te meten en over de superwifi ik heb er zelf twee maar hij zei dat ze te traag  zijn  wat een grote onzin is maar heb het boven allemaal goed uitgelegd dus  is goed zo.

Reputatie 7
Badge +9

Ik vind het maar een vreemd verhaal, ik wens u het beste ermee als het allemaal goed is volgens u.

Reputatie 7
Badge +28

Nee via de klantenservice die sturen gratis een monteur om het allemaal te meten en over de superwifi ik heb er zelf twee maar hij zei dat ze te traag  zijn  wat een grote onzin is maar heb het boven allemaal goed uitgelegd dus  is goed zo.

Hallo @Davith,

Kan het zijn dat jouw oude WiFi-versterkers geen SuperWifi-punten zijn, maar oudere types WiFi-versterker. 

De huidige SuperWifi-punten werken vaak beter. Het kan dus zijn dat de monteur jou heeft geadviseerd om SuperWifi aan te schaffen als vervanging voor jouw oude WiFi-versterkers. 

Of je moet bij mij voor 61 euro de superwifi kopen ???? vreemden dingen gebeuren bij de KPN ,

 

En nee, KPN gaat jou geen gratis SuperWiFi geven. 

Reputatie 7
Badge +9

Nee via de klantenservice die sturen gratis een monteur om het allemaal te meten en over de superwifi ik heb er zelf twee maar hij zei dat ze te traag  zijn  wat een grote onzin is maar heb het boven allemaal goed uitgelegd dus  is goed zo.

Hallo @SaltyBart ,

Kan het zijn dat jouw oude WiFi-versterkers geen SuperWifi-punten zijn, maar oudere types WiFi-versterker. 

De huidige SuperWifi-punten werken vaak beter. Het kan dus zijn dat de monteur jou heeft geadviseerd om SuperWifi aan te schaffen als vervanging voor jouw oude WiFi-versterkers. 

En nee, KPN gaat jou geen gratis SuperWiFi geven. 

Ik denk dat je de verkeerde persoon tagd 😉

Reputatie 7
Badge +28

Oeps ! Sorry, ik pas de tag aan. 

Reputatie 7

Hoi @Davith, welkom terug :) Als ik het goed begrijp zou de monteur gratis zijn. En was dit ook zo op het moment dat jij de monteursbon ondertekend hebt. En zijn er daarna door de monteur kosten bij opgezet. 

Als dit inderdaad zo is gegaan, dan hoort dat niet. 

Jij hebt gegevens ingevuld in je forumprofiel (waarvoor dank), en daarmee heb ik gekeken. En zie ik dat jij vorige week een klacht hebt ingediend hierover. Dat is ook de juiste manier.

Die klacht is opgepakt, en ligt op dit moment bij de monteursafdeling voor hun kant van het verhaal. Als die terugkoppeling er is, wordt het door de klachtafdeling verder richting jou afgehandeld. Ik weet niet precies hoeveel tijd hiervoor staat, maar ik zou verwachten dat je hier in de loop van deze week wat van hoort. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je het beste telefonisch contact opnemen (0800-0402, gratis) voor navraag. 

Reputatie 2
Badge

Hoi @Davith, welkom terug :) Als ik het goed begrijp zou de monteur gratis zijn. En was dit ook zo op het moment dat jij de monteursbon ondertekend hebt. En zijn er daarna door de monteur kosten bij opgezet. 

Als dit inderdaad zo is gegaan, dan hoort dat niet. 

Jij hebt gegevens ingevuld in je forumprofiel (waarvoor dank), en daarmee heb ik gekeken. En zie ik dat jij vorige week een klacht hebt ingediend hierover. Dat is ook de juiste manier.

Die klacht is opgepakt, en ligt op dit moment bij de monteursafdeling voor hun kant van het verhaal. Als die terugkoppeling er is, wordt het door de klachtafdeling verder richting jou afgehandeld. Ik weet niet precies hoeveel tijd hiervoor staat, maar ik zou verwachten dat je hier in de loop van deze week wat van hoort. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je het beste telefonisch contact opnemen (0800-0402, gratis) voor navraag. 

Oke ik dank je voor de moeite, om er ff na te kijken .

vriendelijke groet 

Reageer