Op 2 december de aannemer van KPN Netwerk geholpen met naar binnen brengen van de glasvezelaansluiting; prik op de lijn gecheckt en je krijgt een sticker HOERA u heeft glasvezel.
Ja en toen? Direct abonnement geregeld en 2 dagen later pakket binnen.
Moet er een NT kastje worden geplaatst. Dan begint het drama:
Van kastje naar de muur tussen KPN Netwerk en KPN Provider; heb nu inmiddels bijna 12 uur in de wacht gezeten, maar alle personen die ik aan de lijn krijg lopen tegen het probleem aan dat er een ticket open staat naar de afdeling afspraken monteurs. Ondanks alle opmerkingen SPOED wordt ik gewoon niet teruggebeld en de monteur dus niet ingepland. Zit nu al 3 weken zonder internet, heel fijn als je thuis werkt. Niet dus.Â
Heeft iemand een contactpersoon op afdeling afspraken monteurs?Â
Het lijkt zo simpel, maar je moet engelen geduld hebben en wel heel graag klant bij KPN willen zijn.
En dan ook nog door de afdeling abonnementen. gebeld worden voor een abonnement!
Â