Vraag

Monteursafspraak voor installatie afgezegd

  • 11 June 2020
  • 2 reacties
  • 43 keer bekeken

Ondanks dat glasvezel al is aangelegd in onze nieuwe woning en we uiteindelijk 6 weken moesten wachten voordat de monteur zou komen, wordt op laatste moment afgezegd door KPN.

Bellen, krijg geen enkel antwoord, enige antwoord die we krijgen is dat de backoffice ons terug gaat bellen.

Chatten: chat wordt door leiding afgebroken (heb hier een schermfoto van)

Onderwijl wordt doos met digitenne spul afgeleverd op ons oude adres, waarom weten we niet.

Bij de gemeente krijgen we te horen dat netwerkbeheerder Ziggo is??? KPNnetwerk gebeld en deze geven me te kennen, dat KPNnetwerk al meer dan 3 maanden terug gereed heeft gemeld bij KPN.

Ik wil met alle plezier ergens heen rijden om met iemand het probleem te bespreken, maar in vredesnaam hoe kan dit opgelost worden?

Kan toch moeilijk binnenshuis de aansluitingen weer omzetten voor Coaxkabels van Ziggo?

Wie kan me een goed advies geven waar ik rechtstreeks naar toe kan gaan of bellen?

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dat is een gek verhaal, @Hilde Dijk Iets kan vertraging oplopen, maar je zou wel op de hoogte moeten worden gehouden. Hoe is de situatie nu? Dat ‘Digitenne-spul’ is wellicht een noodpakket geweest, om je tijdelijk van enkele diensten te kunnen voorzien? Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Hilde Dijk Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat alles ondertussen is opgehelderd. Als je toch nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Reageer